tiistaina, lokakuuta 09, 2007

My time

Hih, nappasin tämän Sallalta. :)

Kymmenen vuotta sitten, vuonna 1997:

1. Hi hii, olin kolme vuotias taaperoinen, joka juuri ja juuri osasi puhua ja kävellä.

2. Olin aloittanut vähän aikaa sitten päiväkodin, josta sain heti uhden kaverin. Hän on vieläkin ystäväni. Ja toinen vakiintunut The Ramones fani.

3.Vanhempani erosivat. Silloin en sitä ymmärtänyt, mutta se on jättänyt minuun ikuiset haavat, jonka takia en aina voi luottaa toiseen osapuoleen täysin.



Viisi vuotta sitten, vuonna 2002:

1. Aloitin toisen vuosiluokkani. Eli olin 8- vuotias. Olin mielestäni "hyvä pukeutuja" ja minua kiinnosti jo silloin mitä päälleni puin. Hih, näkisittepä ne ekan ja tokan koulukuvat, olen niin ihanan hehkeä silloin!

2. Olin vailla harrastusta. Kadehdin kavereitani, joilla oli jokin harrastus. Olisin niin halunnut harrastaa jotakin, mutta ei ollut mitään mikä olisi kiinnostanut.

3. Muutimme ihanan pieneen asuntoon, johon kaipasin kauan sieltä pois muuttomme jälkeen. Sinne jäi kaksi ihanaa ystävääni. Sieltä sitten muutimme kauemmas kaupungista.



Kolme vuotta sitten, 2004:


1.Olin neljännellä luokalla, joka oli minulle hieman erikoinen vuosi. Minulla ei ole mitään "hyvää" muistikuvaa tästä vuodesta, koska vietin ns. kauhukakara vuotta ollessani 11 vuotias. Olin luultavasti tulossa varhaisen varhaiseen teini-ikään, koska kaikki oli jotenkin vaikeaa. Tämä vuosi varsinkin oli aivan kamala. Kaveerasin silloisen hyvän ystäväni kanssa, joka myöhemin osoittautui kamalaksi. Terveisiä vain sinulle, jos tunnistat itsesi tästä!

2. Pyörääni tykättii rikkoa toistamiseen. En tiedä, oliko se niin hieno vai mikä, mutta sen kumit tyhjenivät yllättävän usein ja vanteita katkottiin muutamia kertoja ilman mitään syytä...


3. Rakastin värejä! Pinkkiä, vihreää, oranssia... Silloin alkoi ehkä "presoonallisuuteni" aikakausi. Vaatteeni olivat erikoisesti puettuja. Esim oranssin pitkähihaisen paidan päällä oli vihreä t-paita...


Vuosi sitten, 2006:

1. Aloitin ihka ensimmäisen blogini! Se oli täällä Bloggerissa, mutta lopetin sen tämän vuoden maaliskuussa ja aloitin LittleFashionini. (Vanhan blogini nimeä ja osoitetta en paljasta! :D)


2. Olin juuri muuttanut uuteen "kaupunkiin", jonne sopeutuminen vei noin puolet koko viime vuodesta, loppu vuosi olikin sitten ihana! Useat sieltä saamani kaverit eivät enään kuulu kaveripiiriini, vaikka heille voisi joskus jotain soitella tai tekstailla. Sinänsä kaipaan tuota vuotta, mutta toisaalta en... Jos te pikkukylän lapsukaiset luette, ilmoittakaa itsestänne!


3. Keskiarvoni oli luultavasti paras koko kouluiältäni. Se oli peräti 8.5! Opettajani olivat ihania ja PÄTEVIÄ! Kaipaan heitä kovin.
Olen onnellinen, että uskonnon ja historian opettajani olivat todella päteviä. Rakastin heidän tuntejaan!

Silloin tykästyin nykyisiin lempiaineisiini, historiaan ja uskontoon. Koulussa meni muutenkin hyvin ja tykkäsin kovin koulusta. Tänä keväästä nostin jopa matikan numeroa!


Tähän asti tänä vuonna:

1. Lopetin aikaisemman blogini maaliskuussa ja aloitin LittleFashion blogini huhtikuussa. Tähän asti olen siis kirjoittanut lähes yhtäjaksoisesti noin vuoden. Hih :)'

2. Kesäni oli unelma kesä! Sain olla hyvien ystävien kanssa paljon, toisin kun kesällä 2006.


3. Sain keväällä ensimmäisen stipendin, joka oli jopa 10 euron arvoinen. Taisin ostaa yhden paidan silläkin rahalla... Hyvä minä!

Eilen:

1. Kävelin noin kahdeksan kilometrin matkan liikunnan tunilla. Piti käydä katsomassa huoltamon bensan hinta. Liikan maikkani ei ole suosikkini, varsinkaan tämän jälkeen. Arg, ärsyttävää. Sen jälkeen sitten päätin etten nouse koko opo tunnin aikana minnekkään! Istu tapitin siinä koko tunnin janoissani, koska olen päättäväinen enkä voinut nousta ylös ja mennä juomaan.

2. Puin eilen vähän liian vähän päälle ja palelin välituntisin, koska olin pukenut ohuen takin ja puuvilla paidan. Tänään otin opikseni ja laitoin paksun takin ja kauluahuivi vielä siihen päälle! Ja kyllä tarkeni!


3. Tein historian läksyjä kello 22.00 puoliunisena ilman tieto, mitä vastaukset voisivat olla.


Tänään:

1. En meinannut päästä sängystä ylös. Nousin kuitenkin, kun olin viisi/kymmenen minuuttia hieman "lepäillyt"

2.Keskustelin erään pojan kanssa onko keskari vanha juttu vai ei. Hän väitti, että keskari on uudempi juttu kuin seteli ja eihän se niin ole! Onhan ihmisillä ollut keskarit, ennen kun on tullut seteli rahoja! Ja kukakohan taas voitti väittelyssä...

3. Koulua oli kahdeksasta kolmeen ja kaksi vikaa tuntia olivat enkkua. Alan jopa tykkäämään siitä aineesta ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen!

Ensi vuonna:

1.Olen neljätoista vuotias ja menen kahdeksannelle luokalle. Silloin en enään kuulu koulun nuorimpiin, enkä vanhempiin vaan ns. "välimaastoon" ja pääsen mopottamaan tulevia seiskoja. Onneksi minua ei ole vielä mopotettu :D

2.Aijon mennä kesätöihin jonnekkin minne nyt otetaan 14 vuotiaita. Mutta yksi periaate on: EN POIMI MANSIKOITA! Polveni olivat ihan poikki noin tunnin keräyksestä toissa kesänä, ja jos sitä pitäisi tehdä noin kuusi tuntia päivässä noin kahden viikon ajan niin huh huh!


3. Otan tavoitteeksi nostaa todistustani! Olen ajoissa? Totta.

En haasta ketään, mutta jokainen saa ottaa tämän blogiinsa, jos jaksaa väkertää tämän :)
Olen todella tyytyväinen, jos joku tämän lukee, koska tätä kirjoittaessa menasi mennä ikä ja terveys! Huh!

EDIT:// teillä on vielä noin neljäkymmentä minuuttia aikaa vastata tuohon Who is she? juttuun, sitten arvon ja julistan voittajan! Onnea kisaan!

2 mielipide(ttä):

Anonyymi kirjoitti...

kirjotit kai sitä blib-blogia..? oonk oikeeas? :D

Rosa kirjoitti...

Anonyymi: Blib blogia? Ei sano mitään... Onko sulla osoitetta siitä tai jotain?