sunnuntaina, lokakuuta 07, 2007

New love

Olen rakastanut. Rakkauden kohteeni on selkeälinjainen, hieman ryppyinen, mutta siro. Hän viihtyy hyvin kanssani, kulkee mukanani, jos tahdon. Hän ei tunge joka paikkaan, mutta usein hän on mukanani. Hän rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä. Rakkauden kohteeni on pelkistetty, mutta todellea puoleensa vetävä.

Mistä nyt puhun? Uudesta sulhostani? Ei ei. Puhun tietysti ruseteista ! Olen rakastunut rusetteihin. Minulla on harmaa rusetti panta, joka on ostettu Jim&Jillistä hintaan 6.95e, rusetti vyö kirpparilta 0.50 e, rusetti laukku Seppälästä alesta hintaan 6.45e. Ei vilä kovin paljon, mutta kiitettävästi. Uusi keräilykohteeni, rusetit. Vinkatkaa, jos olette myymässä jotain rusetti kamaa pois, olen valmis ostamaan, kunhan hinnasta sovitaan!

Mietitäänpä tämä hauskasti. Minulla tulee ainakin kolme piirroshahmoa mieleen, jotka käyttävät rusetteja:



0 mielipide(ttä):