lauantaina, lokakuuta 20, 2007

Sweety Rachel

Minusta Rachel Bilson on yksi kauneimmista ja parhaiten pukeutuvista Hollywoodin tytöistä. Hän on hyvä esimerkki nuorille faneilleen. Ei koskaan ole ollut minusta liian laiha, taikka läski. Eikä pahemmin ainakaan ole minun korviin sattunut Rachelin huume tai alkoholi ongelmatkaan. Pukeutuminenkin on kohdallaan. Täydellinen tyttö.



Miksi tämä Blogger temppuilee? kuva oli vielä oikeassa koossa kun sitä muokkailin, mutta aina kun siirrän sen Bloggeriin se pienenee ja muuttuu huonoksi :/ kuvassa siis lukee: Mikä on sinun suosikkisi?

Minun on ehdottomasti numero 3, eli toiseksi viimeinen vasemmalta katsoen. Se vain on täydellinen asu, koska rakastan tuota neulemkkoa, varsinkin sen väriä.

Kuvat sieltä täältä koneen kätköistä.

4 mielipide(ttä):

Lyne kirjoitti...

aika epäselvä kuva :/

Sweetie kirjoitti...

Ootko ite tehny tän ulkoasun? Jos oot. nii miten teet semmosii? Oon aina ihmetelly ^^
vastaa mun sähköpostiin
sunenkeli@hotmail.com

Rosa kirjoitti...

Lyne: Joo, valitettavasti. En tiedä mikä tätä mun Bloggeria oikein vaivaa...

sweetie: Valitettavasti en ole, jos tuolta palkista löydät linkin Amoenan sivuille niin huomaat, että hän on tämän minulle väsännyt. Valitettavasti tuo neito ei enään tee ulkoasuja, mutta häneltä voit kysyä jotakin, jos tahdot

Sweetie kirjoitti...

Kiiittoos <3 :)