sunnuntaina, lokakuuta 07, 2007

Tuotearvostelussa Carnier fresh

Alan kirjoittamaan tuotearvosteluja itse hyviksi toteamista tuotteista. Ne voivat olla mitä vain maan ja taivaan väliltä. Suklaapatukoista korkokenkiin. Ensimmäisenä tuotearvostelussa Carnier fresh päivävoide:



Kiitos blogger kun päätät pikselöitä tämän kuvan ihanasti

Tuote on minusta todella hyvä ja olen kaikinpuolin tyytyväinen tähän. Olen käyttänyt tätä noin puolivuotta eikä purkki meinaa huveta millään.

Tuotteen plussat:

  • Hyvin riittoisaa
  • Leviää hyvin, eikä jätä täpliä
  • Hyvä hintalaatu suhde (valitettavasti en muista tarkkaa hintaa, mutta reippaasti alle kympillä olen ostanut)
  • Kasvot tuntuvat aamulla ihanan raikkailta ja silsilta, kun on tätä levittänyt

Tuotteen miinukset:

  • Jos vähänkin laittaa liikaa kasvoille tuote ei meinaa imeytyä millään
  • Ehkäpä vähän liian riittoisaa...

Oletteko te kokeilleet tätä? Mitä mieltä te olette tästä?

4 mielipide(ttä):

Salla kirjoitti...

Oli pakko tulla sanomaan, että ihanan pirteä ulkoasu! Nuo sivupalkin korkkaritkin oikein hellyyttävät :)

Rosa kirjoitti...

Salla: Kiitos! Olen itsekkin tyytyväinen lopputulokseen, jonka saamiseen kesti toinenkin tovi. :) Kiva kuulla, että muutkin tykkäävät.

runway kirjoitti...

minulla on tuota samaa rasvaa, mutta olen kyllä vähän erimieltä riittoisuuden ja imeytymisen kanssa. Nimittäin ainakin oma korppuihoni imee voiteen hetkessä ja sitä täytyy sitten läträillä illalla vähän reilummin.

Rosa kirjoitti...

Runway: Aijaa, no minulla ainakin se imeytyy hitaasti ja purkki kestää pitkään. Mutta erilaiset ihot luultavasti vaikuttavat vähän asiaan