torstaina, marraskuuta 01, 2007

Elämää, ei sen enempää!

En muista, kenen tuo biisi on, mutta tuo lausahdus on vain niin realistinen. Jos kaikki ihmiset ajattelisivat aina noin, kuinkakohan monta itsemurhaa saataisi vältettyä?

Tänään kyllä kirosin mielessäni englannin tunnit alimpaan helvettiin, koska en vain osaa imperfekti sääntöjä. Ne ova niin syvältä! Englannin opekin katsoi vähän oudosti, kun ennen se etupulpetin tyttö on nostanut kätensä lähes joka kysymykselle, mutta tänään ei tainnut nousta se pikkuinen käsi ylös kuin vain kerran, sekin kerta meni sitte väärin. You was at home? Mitä mun päässä pyörii, kun tuolla tavalla sanon? Siinä sitten se ope vaan tokas, että koitappa uudelleen ja sanoin vain, että en tiedä siinä hetki taisteltiin, että vastaanko vai en, en vastannut!

Äidinkielen sijainen on myös niin syvältä, että voisin vaikka lintsata sen tunneilta! Meidän HYVÄ JA PÄTEVÄ opemme on sairaslomalla issiaan takia ollut jo pari kuukautta ja eipä taida tulla takaisin ennen joulua. Shit! Eli tämä "ihana opemme, joka leikkii ala-asteen opettajaa ja käskee melkein nousta seisomaan kun viittaa" vaikuttaa meidän numeroihin. Ei tuu kesää. Meen kohta valittaa rehtorille, että meidän luokka rupeaa lakkoon, jos ei saada parempaa sijaista! Piste.

Kolme kässän tuntia vikaksi. Koulu loppu puoli neljä ja oli vähän kiire bussille, joka lähti noin 25 vaille neljä. Kotona olin neljältä ja viideltä piti olla esiintymisvaatteet päällä seurakuntakeskuksessa valmiina laulamaan. Ei oo ollu mun päivä!

(Tämä postaus oli siis pelkkää tilitystä, älä tule viisastelemaan, että tämä on muotiblogi, eikä mitkään terapia blogi. Tää on mulle just sitä, MITÄ MÄ HALUUN!) ( En sitten oikolukenut, eli saa valittaa, jos virheitä bongaa)

Ai niin ja se historian koe on ens perjantaina. Saatiin "tingittyä" koe aluetta 20 sivua lyhyemmmäksi. Kuka taas puhu koko luokan puolesta? MINÄ! Kiittäkään siis kaikki mua! Nyt mä painun pois tilittämästä, mua alkaa ottaa vaan enemmän päähän tää kirjottaminen! Moro.

0 mielipide(ttä):