keskiviikkona, marraskuuta 07, 2007

Me too!

Sain tämän haasteen, joka jo lähes kaikilla on kiertänyt Milianilta. Kiitos siitä. Nyt tulee:

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1-4: kotitöitä, kun ei ole tuota ikää vielä sen verran, että kunnon töihin edes pääsisin.

Neljä paikkaa, joissa olen elämäni aikana asunut:

1.Hyvinkää
2.Hyvinkää
3.Klaukkala
4.Hyvinkää

Neljä TV-ohjelmaa, joita tykkään katsella juuri nyt:

1. Ruma Betty
2. Salatut elämät (:D)
3.Heroes (Jäin ekan jakson jälkeen koukkuun!)
4.Kaikki sisustus ohjelmat. Esim. Inno


Neljä paikkaa, jossa olen lomaillut:

1.Noloa myöntää mutta en ole lomaillut MISSÄÄN ulkomailla, paitsi yhden kerran Ruotsissa, 10 vuotta sitten...
2. Mummolassa
3.Kavereilla
4.Kerran Lapissa

Neljä internetsivua,, joissa käyn päivittäin:

1.Google
2.Kymmenet muotiblogit
3.Hotmail
4.Nelonen

Neljä lempiruokaani:

1.Pastat
2.Salaatit
3.Mummon ruoat <3
4.Iskän ruoat <3

Neljä paikkaa, joissa haluisin olla juuri nyt:

1.Lukemassa historian kokeeseen
2.Kreikassa
3.Kavereitten kanssa ulkona. Niitäkään ei ole nähnyt kuin vain koulussa koko tämän viikon, koska on ollut nenä kiinni historian kirjassa kokoajan. 4.Shoppailemassa joululahjoja.

Hmm... Tämän haasteen on jo aika moni tehnyt, mutta haastanpa kuitenkin:
Merikarhun
Rannan
Cottonit
Sinut!

1 mielipide(ttä):

Amoena kirjoitti...

Mua vähän ihmetyttää miksi edelleen pidät tätä vanhaa versiota tästä ulkoasusta? Lähetin sinulle kuitenkin sen version, missä nuo kuvien kehykset ovat violetit.

Tai ainakin voisit mainita, että tuo kommenttisivun bugisuus ei ole minun käsialanaani :P