keskiviikkona, tammikuuta 09, 2008

Hömppää

Vihdoinkin koneen ääreen pääsen istumaan. Joulu meni kivasti perheen kanssa kotona (siitä on jo muuten ikuisuus). Uusivuosi vaihtui pohjoisess lumisissa ja kylmissä tunnelmissa mökillämme. Mitään erityisiä uudenvuoden lupauksia en tehnyt. Paitsi että en myöhästy kertaakaa koulusta (sykysllä melkein joka päivä tuli myöhästyttyä), yritän saada ettei kevät toikkarissä näkyisi yhtään seiskaa (minulla on taipumus niihinkin) ja että... (en muista minkä lupauksen vielä tein :D).
Bloggaamisen suhteen aijon olla aktiivisempi.

Ensin ajattelin että voisin tehdä matkailusta/lomailussta jonkun viritelmän. Sainkin sen alkuun jo eilen, mutta sitten muka tallensin sen ja nyt sitä ei näy missään. Harmi sinänsä että kulutin turhaan aikaani
pari tuntia koneella ja äiti uhkasi katkaista meiltä netin (viimeisin ei käynyt ainakaan vielä toteen, mutta ensimmäinen juu). Siksi en jaksa kovin ihmeellisiä postailemaan, kunhan tulin antamaan itsestäni jotain elon merkkiä.

Löysin jostain blogista hyvän postausidean kertoa pari juttua, jota et tiennyt minusta. Tässä tulee..

...............................................................................................

Tiesitkö, että...

1 ... olen ollut puolitoista vuotta putkeen karkkilakossa.
2 ... en ole koskaan värjännyt hiuksiani.
3 ... en tykkää juustosta ollenkaan.
4 ... soitan pianoa.
5 ... en siedä ollenkaan sotkua, siksi huoneeni onkin aina järjestyksessä lattiasta kattoon. (Jopa vaatekaappi.)
6 ... olen täti.
7 ... minulla on koulumatkaa vain 200m.
8 ... minulla oli keväällä todistuksen k.a. 9,4, mutta nyt 8,2.
9 ... minulla on yhteinen huone siskoni kanssa joka on 7v. TODELLA rasittavaaa!
10 ... pidän vain kevyt maidossa, siksi juonkin koulussa vain vettä, koska siellä on vain rasvatonta maitoa.

..............................................................................................

1 mielipide(ttä):

mira kirjoitti...

Kivoja faktoja, minunkin 13v pikkusiskoni on kohta täti :)