keskiviikkona, tammikuuta 02, 2008

Kyselyä Sallalta

Olin taas ilkeä ja nappasin jälleen kyselyn toisesta blogista, Focus on Fashionista.

Minut sekoitetaan joskus: Ööh? Ei minua muistaakseni ole koskaan sekoitettu kenenkään muuhun. Huom. muistaakseni. Ai niin joo, kiitos anna;) kun muistutit siitä Talent tähti jutusta. Minua on siis luultu kerran Talent tähdeksi :D

Saan eniten kehuja: Hiuksistani ja jaloistani

Olen epävarmin: Hiuksistani ja nenästäni

Ystäväni sanovat, että olen: Joskus liian nolo... En aina tajua heitä :D
Ystäväni naljailevat minulle siitä, että: Miten kehtaan käyttää miesten vaatteita ja miten erikoisia vaate yhdistelmiä minulle joskus on.

Pelkään kuollakseni: Olla yöllä yksin kotona/kaverilla. En kestä, jos herään yöllä enkä saa enään unta. Kamalaa!

Jos voisin muuttaa itsessäni yhden asian, minä: Olisin tasan MINÄ ja sanoisin oikeasti mitä mieltä olen. Tuota nenääkin voisi ehkä leikellä, tai no. Ei. Rakastan itseäni.

Minun lempikappaleeni karaokessa on: Hey Jude - Beatles

Normaali ruoka, jota en yksinkertaisesti voi vastustaa on: Pastat ja salaatit, sekä mummon tekemät rasvaiset ruoat höystettynä vielä kermalla <3

4 mielipide(ttä):

jjje kirjoitti...

näitä kyselyitä on kiva lueskella :D milloin Anella kirjoittaa? odotan!

Rosa kirjoitti...

jje: Anella on tällä hetkellä lomalla, se lukee tuolla oikeassa reunassa, mutta huomenna hän palaa, joten eiköhän sitten huomenna tai ylihuomenna. Itsekkin tykkään kyselyistä. :)

Anna ;) kirjoitti...

Rosa kyllähän sinua on Talent-tähdeksi luultu ;D

Rosa kirjoitti...

anna;): Ai niin joo, unohtu täysin. *Lisää* :D