keskiviikkona, tammikuuta 30, 2008

New template.

Nyt juuri kun oikeasti pitäisi tehdä jotain muuta, eli lukea ruotsia iski inspiraatio uuten ulkoasuun. What do you think? Mielipiteitä paljon, kiitos! Bannerissa siis iki-ihana Henry "Remu" Aaltonen vuodelta 2003.

Tämä sama banneri siis toimii tuossa minun toisessakin blogissa (http://www.seoikea.blogspot.com/) Niin kuin bannerissa lukeekin: LittleFashion/Tilaa Unelmoida. Saa käydä kurkkaamassa ;)

9 mielipide(ttä):

Anella kirjoitti...

Kävin kurkkaamassa tuolla Tilaa Unelmoida blogissa. Aijon kyllä uudestaankin käydä. Sinne ei vain voinut kommentoida, joten kommaan sitten tänne. Tuo unelmia postaus on tosi kiva, siinä heräsin ihan kuin todellisuuten, näihän sen pitikin mennä.. ;>

Kannattaa muuten oikeastikkin mailata Rosalle, jos edes vähäsen haluaisit tulla tänne kirjoittamaan. Se on oikeastikkin kiwaa ja hauskaa!! Ei sen postauksen aina tarvitse olla niin lähellä muotia yms. :D

Anella kirjoitti...

Olen muuten se Anella joka tänne kirjoitteli.. ;D

Anella kirjoitti...

Olen muuten se Anella joka tänne kirjoitteli.. ;D

Rosa kirjoitti...

anella: Oli kiva kuulla positiivista kommenttia uudesta blogista. Tule toki uudelleen. Olet muuten koska vain tervetullut takaisin blogin pariin! ;)

muotipelle kirjoitti...

Paras banneri! Remu on vaan paras.

Rosa kirjoitti...

muotipelle: Uu jee. Toinen fanittaja. Jätkä on niin symppis :)

Anella kirjoitti...

Minulla on tullutkin hieman ikävä bloggaamista, mutta pitää nyt katsoa kun vietän niin kiireistä elämää. ;D

Anella kirjoitti...

Minulla on tullutkin hieman ikävä bloggaamista, mutta pitää nyt katsoa kun vietän niin kiireistä elämää. ;D

Rosa kirjoitti...

anella: Ilmoitappa sitten jotenkin minulle kun ja jos päätät aloittaa. Olisi kiva saada sut takas :)