perjantaina, tammikuuta 25, 2008

Shut up and live.

Hei joo sori moi.

Tässä kohtaa tekstiä pitäisi kertoa, minkä takia ei ole tullut kirjoitettua ja vannoa kautta kiven ja kannon, ettei se tule toistumaan ja luvata kirjoittaa vain useammin, vaikka se olisi pois muusta ajasta. Puoli tuntia päivässä voi kuka tahansa tuhlata blogiinsa. Camoon, ihan iisii!

Tässä kohtaa tekstiä taas pitäisi kertoa jotain jymy yllättävää. Jotain uusista trendeistä tai uusista ostoksista, jonkun jymy kauheen uutisen siitä, kuinka Britney taas vilautteli jotain jälleen kännissä taikka Lohanin Lindsay on taas kärähtänyt ratista ja tietysti kokainit penkin alla.

Minäpä en tee mitään yllä mainituista. Ei minun tarvitse selitellä, miksi aikani ei riitä ja miksi minun pitäisi luvata jotain sellaista, mitä en kuitenkaan pysty pitämään?

Se ihan iisi puoli tuntia ei ole aina yhtä helppo sumplia päivään. Päivät toisensa jälkeen menevät samaa rataa: "Hyvä Huomenta Rosa" kuuluttaa herätyskello puoli seitsämän, tunnin päästä löydän itseni bussista ja pian olenkin jo koulussa funtsimassa peilaus juttuja matikan tunnilla. Muutaman hassun tunnin päästä olen jälleen dösässä ja pian kotona koulukirjojen parissa. Kokeita taas ensi viikolle saatu ihanat neljä kappaletta. Kaikista tarvitsen kympin, joten mitään paineita ei ole tai paniikkia tulevista todistuksen numeroista, koe sivut eivät onneksi ole kuin muutama kymmen ja ne yhteen laskettuna noin 100 sivua pitäisi saada päähän alle viikossa sen verran hyvin, että numerot hipovat täydellisyyttä. Kerroinhan jo, että olen perfektionisti?



Minä en seuraa myöskään Britneyn tai Lohanin toilailuja, joten en kerro heidän kuulumisiaankaan. Uusia trendejä olen lukenut jo monista muista blogeista, miksi siis niistäkin pitäisi kertoa? Nyt sanon vain, että sori ihan kauheesti, katotaan taas millon kirjottelen. Ehkäpä sen jälkeen kun olen saanut kaikki kokeet (kunnialla ja kympit kakista haalittuna) läpi ja viettänyt sellaista aikaa kun elämä. Ai mitä se on? Syötävää? En ole muuten syönyt moneen päivään paljon mitään. Kunnioittakaa kouluruokaa!



Moro. Näkyillään. Tarviin muuten oikeesti sitä toista kirjoittajaa.. (mailaa mulle: rosansahkoposti@hotmail.com) Tai lue muutama postaus alas päin...

0 mielipide(ttä):