torstaina, tammikuuta 31, 2008

Verukkeita

Huomenna on vielä kemian kokeet, jotka ovat onneksi helpot ja osaan nyt jo asian ihan hyvin, mutta kun perfektionisti olen, täytyy minun lukea, vaikka osaisinkin jo kaiken. tekstistä löytyy aina jotain mitä en mukamas osaa ja otan niistä aivan kamalat paineet. Loppujenlopuksi kokeessa ei sitten kuitenkaan kysytä niitä, vaikka edellisenä iltana ja vielä aamullakin olen niitä niska limassa ulkoaopetellut. Älkää kysykö keskiarvoani.

Nyt kuitenkin keksin loistavia verukkeitta, jottei tarvitsisi avata kemian kirjoja. Täytyyhän mun hei pakata viikonlopun matkaa varten ja syödä, selata uusimmat lehdet, kokeilla kaikkia vaatteitta, että tiedän mitä otan mukaan muutaman päivän matkalle... Savoon. (Tässä muuten taas yksi veruke, ettei tarvitse luke, kirjoittaa aivan turhasta asiasta)

Herranjestas kun mulla oikeesti on ihan kamalasti vaatteita. Toisaalta, ne ovat tärkeitä minulle. Pystyn sanomaan tarkalleen mistä mikin vaate on ja paljonko se on maksanut ja suurinpiirtein milloin sen olen ostanut ja onko joku ystäväni ollut mukana. I´m the best, i know!

Mulla on hei oikeesti suunnitteilla kunnon postauksiakin. Uskokaa tai älkää!

Monien muiden blogittajien jalan jäljissä, nyt minultakin saa kysyä mitä ikinä
tahtoo! Tykkään kertoilla itsestäni. (Sen on saattanut kyllä huomata jo
blogistakin...)

3 mielipide(ttä):

piritta kirjoitti...

Mikä on sun keskiarvo? Millä luokalla olet?

janica kirjoitti...

Piti nyt tulla ihan henkilökohtaisesti kiittämään kommentista, oli tosi kiva saada uutena bloggaajana! Kiitoskiitos! :--)

Minätässähei kirjoitti...

-Mitä teit tunti sitten?
-Moneltako heräät kouluaamuina?
-Miksi et näytä kuvia vaatteistasi yms.?