sunnuntaina, helmikuuta 10, 2008

Ei mitään otsikoitavaa

Huomenta. Olen ollut tuossa vähän kipeänä, toisin sanoen kuumeessa, joten ei ole jälleen näkynyt kirjoituksia. Nyt kuitenkin olen jälleen terve kuin pukki (onpa muuten outo sanonta kun miettii..), joten vastailen jopa kolmen(!) kommentin kysymyksiin, jotka ovat minulle tulleet:

Mikä on keskiarvosi?
-Lukuaineet olivat 8.8

Millä luokalla olet?
-seiskalla ;)

Mitä teit tunti sitten?
-Katselin televisiota.

Monelta heräät kouluaamuina?
-Vaihteelee, kun menen ysiin herään vartin yli seiska ja, kun menen kasiin herään vartin yli kuusi.

Miksi et näytä kuvia vaatteistasi ym.?
-En ensinnäkään tunne sitä tarpeelliseksi ja toiseksi, minulla ei ole mahdollisuutta siihen, jos olisi, ehkä näyttäisin.

Ja kerran kun ei tullut yhtään ehdotusta uusiin postauksiin, niin sitä postausta ei varmaankaan tule. Nyt menen opiskelemaan, koska olen jäänyt koulussa jälkeen tämän pikku taudin takia. Heippa.

0 mielipide(ttä):