lauantaina, helmikuuta 23, 2008

Olen niin laiska

Sori, postaustaukoilua on taas tullu harrastettua, mutta kun on loma, eikä tarkotukseni olisi olla koko lomaa vain koneella. Eilenkin oli niin nätti ilma, että oli pakko mennä ulos. Ja tietysti poiketa Seppällässä, jossa oli loput ale tuotteet 2 e! No, nappasin mukaani sinisen kotelomekon.

Äidinkielen kokeeseenkin pitäisi lukea. Eli parempaakin tekemistä siis olisi. Miksi mun lukusuunnittelmat aina pettää!? Koska, olen laiska ja oletan, että opin asiat sitten, kun on pakko, eli koetta edeltävänä iltana. Ei mua huvita lukea vapaaehtoisesti... Ja mikä onkaan kokeen aihe. Sijamuodot! Nominatiivi, genetiivi, partitiivi jne... Eli taidan mä mennä sittenkin lukemaan.

Tänään vielä suuntaan nokkani tuonne ihanaan kevät säähän kaverin kanssa, joten postailua odotettavissa ehkä huomenna.

2 mielipide(ttä):

TAIKASIENI kirjoitti...

Kirjoittelen mun lomasta kun en keksi parempaakaan.

Mä en ole saanut yhtään kouluhommaa pois alta, yritän tässä samalla tehdä kirjallisuustyötä, mikä on tietysti myöhässä.
Ompelukone lopettiyhteistyön. Mutta sain silti takin kavennettua oikeaan kokoon. Olen saanut lapasetkin tehtyä \o/
Mä en ole käynyt yhtään ulkona paitsi kirjastossa. Kaikki kaverit on ties missä.

Rosa kirjoitti...

Toivottavasti loma meni muuten ihan kivasti! :=