lauantaina, maaliskuuta 15, 2008

Ensimmäinen päivänasu!

Blogin historiallinen hetki on nyt käsillä! Nimittäin ensimmäinen päivänasu on tässä postauksessa! IIK!

*Jännitysmusaaaaaa*









Oikeastaan, mulla oli kyllä päivällä ton t-paidan alla valkonen pitkähihainen, vaikka kammottavalta ehkä kuulostaa. Ekassa, kaikista pienimmässä kuvassa en ole itkenyt jotenkin vaan näyttää niin hassulta :D Tokassa kuvassa näkyy t-paidan "kukkamainen" printti. Kolmannessa on taas laukku, joka sopii väritykseltään asuun, muttei ollut tänään matkassa, vaan edellisessä postauksessa esittelemäni kirppislaukku pääsi olalle. Ja vika kuva on vaan huvikseen kollaasissa.

Paint jyrää hei! Ehkä mun pitäs opetella käyttämään jotain parempaa muokkausohjelmaa...

Eipä mulla oikein muuta. Voisin jossain välissä lisätä tänne vaikka sen kirjaesitelmän Waltarin Suuri Illusioni kirjasta, josta olen puhunut ainakin kerran täällä. Mutta, saunaan!

2 mielipide(ttä):

Anonyymi kirjoitti...

mites toi nyt on tehty?olet sanonut että et voi ottaa kuvia koska kone/kamera ei ole toiminut kuvien jossain jutussa

Rosa kirjoitti...

Kaksi postausta alemmas kerroin, että olen tajunut, että kännykälläni (Sony Ericksson w200i:llä voi lisätä kuvia koneelle, mutta laatu on mitä on...

(että että :D)