tiistaina, maaliskuuta 25, 2008

Joku tosi naseva otsikko?

Hei, nyt, ensimmäisen kerran päätin, että saatte kuulla mielipiteeni telvevisiosrajojen juonikäänteistä hyvin epäselvällä tavalla!

Salkkarit: Go Juulia, sä teit sen! Kristo Päivinen sai ansionsa mukaan! Wuhuuuu! Mutta mikäs Eerolle tuli? Etkai sää vaan ole Aaro!? Ei, et tietenkään! Eks nii, sit alkais menee vähän överiks jos jo muka kuollut oliski elossa! Laura on oikeesti ihan pimee!

Gossip girl: Onko kenenkään muun mielestä Dan ihan hirmu hyvän näkönen?? Mun mielestä se vaan on! Vaikka onkin vähän "laitapuolenkulkija" "piireihin" verrattuna, mutta silti! Eihän Dan nyt voi Serenaa sen takii "jättää" jo toisessa jaksossa, jos se on joskus vehdannu bestiksen kundikaverin kanssa!? Menneet on menneitä! Come on!

Mistralin tuulet: (Kuinka moni katsoo? Loistava ranskalainen sarja!)
Hei, ei Thomas voi olla sen 60 vuotiaan poika! (en muista nimee :D) Ja jos Dan oli GG söpis, niin Rudy on sitten MT:n söpis! Se ei ollenkaan näytä 18 vuotiaalta ja mitä sitten, vaikka se olis 15 vuotiaan kanssa? Ajatelkaa nyt uudenaikasesti! Haloo!

Oon aika tyytyväinen itteeni, kun jaksoin herätä 10 yli 6 aamulla, vaikka lomalla olin nukkunut paaaljon pidempään. Ja oon aika tyytyväinen myös siihen,
että matkalla uimalaan huomasin, että uimakamat jäi koululle ja jakoisn juosta hakemaan ne!

Oon myös aika tyytyväinen siihen, että ens viikolla on ehkä 3
kokeet ja en ole lainkaan harjotellut, joten, kirjojen pariin!

0 mielipide(ttä):