perjantaina, maaliskuuta 28, 2008

MUA VÄSYTTÄÄ!

Oh my.. mikä päivä. Vähän yli kuus oli herätys, oisin kyllä voinu nukkuu vaikka kuinka pitkään kasin aamut on niin v-mäisiä! Onneks ens jaksossa mennään maanantaina 10!
En oo jaksanu tehä koulun jälkeen mitään! Olin mä yhellä kaverilla, mutta sekin oli semmosta makoilua, nauramista ja herkkujen mussuttamista. Tiiätte sen tunteen, kun istuu sohvalla ja ahtaa suuhunsa kaikkee, missä on yli 500 kaloria. Ja sen jälkeisen olon...
En jaksanu millään, en siis millään hilata persettäni ulos, vaikka sääkin oli tosi kaunis. Okei, lasketaanko 10 minuutin kävely rautatieasemalle? Ei, sitä minäkin. Sillä matkalla en kaloreita montaa kuluttanut.

Tuliskohan se kevät nyt? Haluisin niin ottaa jo mun uus-vanhan mummiksen ja äitin vanhan nahkatakin, joka on mulle liian iso ja lähtee viilettää iitten kanssa kouluun.
Voisin muuten tässä joku päivä tuon nahkatakki löydökseni esitellä, se on niin herkku, just semmonen mitä oon ettiny, kastanjan värinen ja lyhyt. NAM!

Jakso vaihtuu koulussa 7. päivä ja kokeita taas tulossa... Mutta yritän silti pysyttäytyä siinä 1 postaus/päivä jutussa, mutta ei kannata ihmetellä, jos ens viikolla postauksia ei kuulu eikä näy, oon varmaan homehtunu koulukirjoihin kiinni.
(Psst: Vielä 3 päivää aikaa osallistua kisoihin!!!)

Tässä vähän kyselyä, jonka otin Ia:lta

1. Miten monta blogiviestiä olet kirjoittanut blogiisi?
-Oiskohan tää 115 Bloggerissa, suurinpiirtein samanverran Vuodatuksessa?

2. Miksi aloitit kirjoittamaan omaa blogia nettiin?
- Lähinnä siksi, koska minusta tuntui, että olisi kiva jakaa tälläinen "pikku" harastus muiden kanssa.

3. Millä nettisivuilla käyt, kun olet netissä?
- Blogit, hotmail, huutonet, nelonen...

5. Onko sinulla omaa kotisivua netissä? (Blogia ei lasketa.)
- On

6. Osaatko puhua muita kieliä, kuin äidinkieltäsi? Mitä kieliä?
- Englantia, vähän ruotsia ja lauseen verran ranskaa.

7. Mitkä ohjelmat seuraat tv:stä?
- Huippumalli Haussa, Gossip Girl, Salkkarit, Ilman johtolankaa, Shark (mutta se loppui :( )

8. Hissi vai portaat?
- Valehtelematta, hissi! LAISKA!

9. Onnen- ja epäonnen numerosi ovat?
- Onnen-numero on varmaan 10, synttäripäiväni ja epäonnen numero varmaan... Enpä tiiä!

10. Haasta vielä tähän pienimuotoiseen kyselyhaasteeseen 3 bloggaajaa?
-Kuka vaan haluu ottaa!

Tää oli tosi tylsä ja tosi lyhyt ja tosi tyhmä ja kaikkee! MUA VÄSYTTÄÄ! Suihkuun ->

0 mielipide(ttä):