perjantaina, maaliskuuta 21, 2008

Päivän asu ja muuta juttua (104.!)


Sainpas vihdoin kuvat koneelle ja tässä kunnon rypäs päivänasua ja muuta posetusta.
Housut siis ylettyvät minulla noin navan korkeuteen ja neppeja löytyy viisi ziplaetta. Tykkään tästä asusta, koska olen niiiin ihastunut näihin housuihin ja paita työnnettynä housuihin on uusi juttu mulle!

(Molemmat paidat H&M)


Ja tässä se viime postauksessa kertomani Turha T-paita, jota kuitenkin rakastan älyttömästi. Oli eilen päällä noiden housujen kanssa.

(Rule the game ;) )


(105. postaus lähestyy ja sen mukana kaikkea pikku kivaa! Stay tuned! ;D)

8 mielipide(ttä):

Frances kirjoitti...

Mistä nuo korkeavyötäröiset housut on? Sopii sulle hyvin!

ANELLA kirjoitti...

Kiva kun olet päivän asuja alkanut laittelemaan.;D Tekisi hirveästi mieli tulla taas tänne kirjoittelemaan, ainakun käväisen täällä lukemassa postauksiasi, mutta tuo aika ei vain ainakaan vielä riitä, mutta katsotaan ;---DDDD

Rosa kirjoitti...

frances: Ne on Lindexiltä, kiitos. :)

Anella: No mun puolesta oot tervetullu millon vain! :)

Anonyymi kirjoitti...

oikeinkirjoitus!

Rosa kirjoitti...

anonyymi: Oikeinkirjoitus on kauniisti sointuva sana!

*~SL kirjoitti...

Kiva paita ja kivat farkut :)

JELLY kirjoitti...

Ihanat nuo farkut! Mua häiritsee kun tuossa lukee että kannaottoa, eikä se ole että kannaNottoa?! ;D Muuten kiva blogi sulla. :D

Rosa kirjoitti...

*~sl: Kiitos :)

jelly: Hups, moka. Korjailen.