maanantaina, huhtikuuta 28, 2008

Fyssan tunnilla on mukavaa...

Hei jälleen.

Kiinnostaako sinua kuulla kuinka simpukat yhteyttävät ja, kuinka kotilot voivat vaihtaa sukupuolta kesken iän? Minuapa ei. Enkä sitä suurta salaisuutta sulle kerro! Oisko muuten elämä vähän makeeta, jos olis kotelo. Okei, mul on joo vähän tylsää nyt..
No, bilsan maikka olisi ollut valmis kertomaan näistä mielenkiintoisista jutuista vaikka tunnin esitelmän, mutta onneksi tunti oli jo loppumassa.

Nyt mulla on fyssaa atk-luokassa. Oon tehny jo kaiken "pakollisen" ja päätin tehdä (jälleen) tälläsen täysin turhan postauksen.

Toiset pelaa ja puhuvat siitä, joku surffaa galleriassa ja toiset pelaa jotain muuta ihme pallopelejään.
Maikkakin tuijottaa omaa tietsikanruutua, enpä tiedä missäs se oikein surffaa...
Vielä kaks tuntii kouluu, liikkaa. Blääh, sisäliikkaa, sulkkista. Blääh, vihaan sulkkista. BLÄÄH!

Suunniteltiin muutaman kaverin kans, et mentäsi perjantaina Lintsille, kun meil on se vapaana, mut mutsi taitaa estää. Se tylsimys ei varmasti päästä mua junalla, koska "se on hei tosi vaarallista ja siel eksyy helposti... ym.ym." ja tätä rajaa. Toinen vaihtoehto on, et kaverin sisko heittäis meijät, mut enpä usko, et muut haluis sitä siskoo sinne. No, ehkä tän kertanen Lintsi reissu jää mun osalta sit menemättä, thänks äiti!
Mä rakastan niin kovasti mun hanipöö mamii.
Suoraan sanottuna, välillä mua ärsyttää sen ylihuolehtivaisuus. Sorry mama, jos luet tän...
No, enköän mä kestä. Yritän.

Mul ois vielä 8 minuuttii aikaa tarinoida tähän kuvattomaan postaukseen, mutta mä olen niin tylsä ihminen ja mun elämään ei kuulu nyt mitään uutta, joten jätän teidät nyt oman onnenne nojaan ilman mun super hienoi, tylsii ja kuvattomii postauksii.

Te tiedätte, et rakastan teitä. Ja mä tiedän, et te rakastatte mua.

luv:
-Rosa-

(Sori kirjotushäröt, en ehi oikolukee, moro, have a fun day!)

0 mielipide(ttä):