maanantaina, huhtikuuta 14, 2008

Koulun penkiltä

Hyvää päivää Suomen kansa! Rosa näpyttelee täällä koulussa atk-luokassa fysiikan tunnilla teille kuulumisiaan.

Hee, tulin tänään 10 ja pääsen puoli 3. Mä rakastan maanantaipäiviä tän päivän lyheyden takia. Ajattelin tässä tylsyyden keskellä kertoilla teille jotain päivästäni, mutta ei mulla oikeastaan ole mitään erikoista kerrottavaa.

Päivänasu koostui siitä uudesta hupparista ja harmasita Onylyn (voi kyllä) farkuista ja uudesta laukustani, josta sain kuulla muutaman erikoisen mielipiteen. Yksi purskahti nauruun ja toinen huusi pyhiä kakkoja. No, mä tykkään ja that´s it.

Tiestikö että:

...Olen huulirasva riippuvainen
...Olen nuorin lähi suvustani
...minulla on 5 km koulumatka
...olen nirso
...en pelkää kuolemaa
...esitän aina kärkkäästi mielipiteeni asiasta, kuin asiasta.
...elän päivän kerrallaan
...blogi elää minulle, minä en blogilleni.

Ja tunti loppuu. Kiitos moi.

Turhaaturhaajatodellaturhaa.

8 mielipide(ttä):

Anonyymi kirjoitti...

Tarkemmin sanottuna se laukku oli no jotain.. ja varmasti useampi kuin yksi nauroi sun laukulle. Ihanat meikit sulla myös, ja lisäksi "Onylyn" farkut. Hyvin menee ja "kivoja" kuvia täällä sun blogissas.
Osaat ehkä veikata kuka tätä viestiä jätti =)

Anonyymi kirjoitti...

Joo, sul oli kyl ÄLYTTÖMÄN kauniit meikit päällä ne sopi aika hyvin sen sun UPEAN kaulushupparin, mikä lienee onkaa kans x) Et olit aika tyylikäs tänää koulussa... hehe, ja se sun laukku oli niin ihana että pamahdin heti nauruun ku näin sen..
mut onneks joku tykkää tollassista ...khm.. laukuista koska muutenhan kukaan ei ostais niitä ja kaupat pursuis sellasii ... laukkuja joka ei olis kovin jotain kivaa en tiiä osta vaan kaikki maailman iida- ja mammalaukut. JOO sun ei tarvii tajuta mut HEIPPAVAAN Iitaliita :)
:D XD ( HEEEEH kaikilla on oma tyylinsä , etenki sulla fljgdk,fhgkhdfghkgs XDDDDDDDD,kbhfl.rhmgö-rf:D D:DM:D: ei vittu)

Sä et tiedä kuka mä olen!

joo mut hyvää päivänjatkoa kansa vaan sullekkin

Rosa kirjoitti...

En todellakaan osaa arvata kumpaakaan teistä. Olisi kiva, jos kertoisitte vähän tarkemmin henkilöllisyydestänne, jos siis edes tunnette minua. Kertooka vaikka, millä luokalla olen ja missä koulussa... Epäilyttää tuollaiset nimettömät viestit ja niiden kirjoittajien alkuperät.

Mutta taidan ehkä arvata toisen.

Anonyymi kirjoitti...

mehän olemmekin niin epäilyttäviä, ei siinä mitään, mutta sun laukku on vielä epäilyttävämpi.. x)

Anonyymi kirjoitti...

Et sä tunne mua mut mä tunnet sut oot IDA!

Rosa kirjoitti...

anonyymi: Ehkä se on, minusta ei.

anonyymi: Eiköhän aika moni muukin tiedä mun nimen täällä... Voit kai sitten kertoa mun luokan ja henkilöllisyytesi. Mä tunnen ihmeen paljon porukkaa. Mutta sut oon tainnu tuntea jo aika kauan. vai?

Anonyymi kirjoitti...

joo, meidät molemmat..

luokka on 7D

Rosa kirjoitti...

anonyymi: Oisitte voinu heti ilmottaa nimenne Sanni ja Veera!