tiistaina, huhtikuuta 01, 2008

Se o loppu ny

Nyt on aika sanoa hyvästit.

En jaksa enään tätä, että mun pitäis kirjottaa tänne jokapäivä, ettei yksikään anonyymi tulisi urppimaan, että miksi en kirjoita.
Jos kirjotan, ei tule kommentteja, jos en kirjota tulee kommenttia siitä, että miksi en kirjoita se tuottaa paineita liikaa.

Ajattelin ennen, että kyllä mä kestän, oonhan mä Rosa, mutta ei tätä kaikkea aina jaksa, varsinkin jos pitää yrittää olla täydellinen ja miellyttää toisia. Sellainen en halua olla.
Ei, en jaksa.
Muutenkin, juuri se, että mulla on muutakin elämää tuottaa vaan enemmän paineita siitä, että pitäis muistaa myös kirjottaa.
Enkä haluu sellasta.

Viimenen jakso alkaa koulussakin, joten kevään viime puristukset alkaa sen mukana. En halua, että samalla kun luen kokeisiin pitäis kolmannella kädellä yrittää päivittää. Teidän iloksenne.

Mulla on muutenkin elämä tosi rankkaa ja uuvuttavaa, että kaikki ylimääräinen hössötys ihan kaikessa on liikaa. Tulen blogiini päivittäin ja huomaan, että kappas, ei yhtään kommenttia. Kävijöitä on kuitenkin viimeisin 3 päivän aikana ollut yhteensä yli sata, (joka on mulle paljon!) joten jos yksi jättäisi aina yhden kommentin, pursuisi tämä jo yli, mutta ei, ei sitten millään.
Olisi kuitenkin kiva, että kuulisi mielipiteitä postauksista. On tosi turhauttavaa vääntää näitä postauksia tukkaputkella, sillä kolmannella kädellä ja ilman tuloksia. Blogia kuitenkin lukee moni ihminen niin miksi se ihminen ei voisi jättää myös kommenttia? Tätä oon oottanu pitkään ja joskus tuleekin kommentteja, kiitos niistä, mutta uskon, että nyt on paras aika lopettaa. Kiitos ihmiset!

Ehkä vielä joskus, sitä odotellessa:
-Pussh, Rosa-



(HAHAAAAAA, APRILLIA APRILLIA, SYÖ SILLIÄ JA SILLAI!)

7 mielipide(ttä):

Anonyymi kirjoitti...

hyvä aprilli pila

TheGirl kirjoitti...

Oikeesti vähä mä repesin tuota loppua lukiessa. XD..

Rosa kirjoitti...

anonyymi: Mustakin :D

thegirl: Niin oli tarkoituskin :D

Anonyymi kirjoitti...

Hah, mä arvasin jo otsikkoa lukiessa että tää on aprillipila. :D Olin niin satavarma että joku bloggaaja tekee tällasen pilan...

MouMou kirjoitti...

Hah, hyvä huijaus:D

Rosa kirjoitti...

anonyymi: M'kin odotin, että ois enemmän tullu tälläsii, mutta en oo ainakaan ite nähny yhtään..

Moumou: Kiitti :D

Anonyymi kirjoitti...

surkeeta tekstiä!!