maanantaina, huhtikuuta 28, 2008

Toiset pelkää hämähäkkejä, minä hameita

En ole koskaan ollut hametyttö, paitsi pienenä, äidin pukemana saparopäänä. Farkut ja muut pussihousut on ollu mun juttu ollu aina.

Haluaisin käyttää hameita, mekkoja ja tarpeeksi pitkiä tuinkoita leggareiden kanssa, mutta mä ole niin suuri vilautteluvaarafobiakko, että ei miään rajaa. Ei auta, vaikka alle tunkisi mitkä mikroshortsit ja tuplasti leggareita. Se on pinttynyt tapa.
Eilinenkin asu vaihtui äkkiä korkavyötäröisiin farkkuihin ja t-paita + huppari linjaan.
Ulkona alko hei tihkimään VETTÄ kun olin lähös kaupungille! (Hei haloo, nyt on kevät?!) Haluaisin (huom: HALUAISIN) pukeutua kevään ja kesän eri juhliin mekkoihin tai tunikoihin, mutta en mä pääsen tästä mun fobiasta eroon. Onko jollain yrityksellä siedätyshoitoja tälläseen?

sähkönsiniset leggarit mulle kiitos:
Picture from Lindex Shop Online
Picture from Lindex Shop Online
Tai nää keltaset kengät:
Picture from Lindex Shop Online Picture from Lindex Shop Online Picture from Lindex Shop Online Picture from Lindex Shop Online Picture from Lindex Shop Online

Ei ilman leggareita mulle...

Picture from Lindex Shop Online
...paitsi ehkä tällänen:
Picture from Lindex Shop Online
Picture from Lindex Shop Online
tähän asuun vielä oranssit tai keltaset leggarit?

Sidätyshoito kuuri saatu, nyt skarppaudun ja lupaan pukea tällä viikolla jonkun mekon/tunikan (leggareiden kanssa! )

Salkkarit ja Ruma Betty -->

2 mielipide(ttä):

a kirjoitti...

Vilauttelu kammosta pääsee eroon, kun vaan käyttää hamosia välittämättä.
Kyllä se siitä :))
Ja tuohon vikaan asuun en lisäisi kyllä leggareita!(liian täyteen ahdetun näkönen..) Jos jotain pitäisi, niin ihan sukkahousut :>

Rosa kirjoitti...

a: No, ehkä mun pitää vaan uskaltaa pukee joku mekko ja olla välittämättä. :D