keskiviikkona, huhtikuuta 02, 2008

Tuotearvostelu paketti tulossa. NYT

Ajattelin kirjoittaa tuotearvostelun tällä kertaa Seppälän Wetn ´n´Wild sarjan sävyttävästä kosteusvoiteesta. Ajattelin ensin, että ei, ei tää mitään hyvää voi edes olla.
Enkä erehtynyt.
Olen pettynyt tuotteeseen, koska olin kuullut siitä hyvää, mutta toisaalta olen ylpeä itsestäni, että olin realisti enkä odottanut siltä liikoja.

Tuotteen hinta oli muistaakseni 4.95, joten jo se kertoo, että Seppälä + kosteusvoide + 4.95= toivottomuus.


Tuotteen plussat:

+Halpa hinta.
+Eri värisävyjä.

Tuotteen miinukset:

-Ei levity kunnolla, jää läiskäksi, jos iho vähänkin kostea.
-"Naama rajaa" ei saa häivytettyä.
-Väri on tummempi, mitä kokeillessa kädelle.


Odotin tältä kuitenkin enemmän, koska saman sarjan kajalin omistajana minusta tuntui, että tämä sarja olisi hyvä, mutta aina niitä floppejakin löytyy. Myös Seppälästä!
En suosittele tätä, jos ei halua näyttää wannabe teiniltä ja olla laikkunaama, kunnon naama rajalla. (Sori yleistys)

Thänks, Rosa kumartaa.

(Otsikosta huomaa, että mulla on aika vähissä nää otsikko ideat...)

0 mielipide(ttä):