sunnuntaina, toukokuuta 11, 2008

Ei mitään otsikoitavaa

Mua itteeni harmittaa ihan sikana, kun olen yrittänyt elää sitä sosiaalista elämää, josta vähän aikaa sitten puhuin ja nyt tää bloggaaminen on jäänyt tietenkin vähemmälle... Just tätä mä pelkäsin.
Oon ollu kaverin luona yötä, käyny Hämeenlinnassa metsästämässä äitienpäivä lahjaa, yrittänyt lukea kokeisiin jne.jne.

Ens viikko ja sitä seuraavakin voi tehdä kirjoittamisen kannalta tiukkaa, koska kahden viikon aikana on tulossa 4 koetta. Ei kuulosta pahalta, mutta sitä se juuri on.


Asiasta (jokin naseva sana tähän), Blogilista on lukemieni mukaan tehnyt kepposiaan teillekkin. Enkä minäkään ole säästynyt. Ennen tilaajia oli (huikeat) 20, nyt 4... Voi toki olla, että vika on minussakin ja blogissani, mutta en usko, että 16 ihmistä olisi noin vain lopettnut blogini tilaamisen. Vai, oletteko?

No, pidemmittä puheitta haluan esitellä teille uuden tyyli-"ikonini" (vihaan käyttää tuota ikoni sanaa...)
Agyness Deyn:

Huomaa sukat avokkaissa!
Miehen (Henry Holland) housut on ihanat! Samoin molempien paidat. Mulle nyt tai viimeisetään heti!

Agyness Deyn yhdistää hienosti neon värisiä vaatteita ja kantaa niitä vielä hienommin. Ensimmäisestä kuvasta huomaa, kuinka hän yhdistää printtipaitaan, jossa muutenkin on jo väriä, leopardi kuvioisen neuletakin ja ihanan hatun. Vikan kuvan takki(?) yhditettynä täysin erikuosiseen hameeseen ei kaikilla toimisi, jos ei osaisi kantaa niitä kuin Agyness. Lähes kaikissa (lukuun ottamatta vikaa) kuvissa on yksi yhteinen tekijä: Printtipaita. Juuri sen takia tämä tyttönen iskee muhun. Oli muoti kuinka hempeää tahansa tällähetkellä, minähän en printtipaidoistani luovu!

Mitäs sanotte tämän nuoren naisen tyylistään? IHANA! Sanon minä!

0 mielipide(ttä):