lauantaina, toukokuuta 24, 2008

Heipähei, Hyvää iltaa. Luppakorva seikkailee taas.

Kohta pitää mennä kuuntelemaan, kun Teräsbetoni laulaa Ykkösellä, mutta sitä ennen saatte tämmöisen mini postauksen.
Vaihdoin banneria ja vähän blogin värejä, tarkoituks oli tekstinkin väri vaihtaa, mutta Blogger ei ollut samaa mieltä. Vaihdan sitä vielä, jos rakkaani suostuu yhteistyöhön kanssani.

Huomenna kaupungissamme on tapahtuma "Yhden päivän juttu" ja osallistun siinä olevaan valokuvauskilpailuun, katsotaan voitanko. No tottakai! ;)

Huomenna saa sitten tulla moikkaamaan, jos tunnistat tytön kameran, jalustan ja Hyvinkään keskustan pyörteistä. Se olen minä. Mutta älä tule lähelle, jos omistat AA-paristoja, koska kamerani on paristo syöppö ja joudun huomenna ainakin kolme kertaa ostaa uudet paristot.

Olen muuten ostellut aikas paljon kaikkea sinä aikana, kun mun piti "lukea kokeisiin", niistä lisää varmaan huomenna oikein pitkän postauksen verran. Ainakin oon ostanu yhet housut, kengät, laukun, meikkipussin, korviksia, vyön, paidan jne.

Asiasta juurkasvuun. Oon varannu maanantaiks parturi ajan, enkä todellakaan tiedä, mitä siellä tekisin. Leikkaus, värjäys, eli perus settiä ajattelin.
Suunnitelmissa jotain tällästä vaalealla värillä ja hieman lyhyimmillä latvoilla:



(ihana koru)

Tulevat hiukset pitäisi olla "ilmavat", ettei pieni (tai suurempi) tuuli tekisi niistä takkuisen näköisiä, vaan parantelisi vain jo täydellistä kampausta. Eli hieman semmoinen pörröpää olisi kiva. Jos joku edes ymmärtää mitä yritän selittää.

0 mielipide(ttä):