tiistaina, kesäkuuta 17, 2008

Mihin tämä tyttö tuhlasi rahansa?

Ihaniin vaatteisiin, tietty. 30e meni äkkiä, silloin päätin lopettaa. Suuret (lue: pienet) aleprosentit saivat minut hulluuden partaalle. Seppälässä oli suurin osa tuotteista jo -40%, sieltä tarttui huppari, jota olen tiiraillut koko talven ja kevään. Kallis (minulle kallis!) hinta ei ole kuitenkaan miellyttänyt (ovh. 24.95e, siitä -40%= 14.95e) ja nyt se oli sitten -40%. Kaksi kappaletta oli jäljellä. Koot xs ja xl. Voi mikä tuuuri!


Matka jatkui kohti Lindexiä, paratiisia. Siellä oli jo kunnon aleprosentit. Ovien kohalla -70% kyltit houkuttivat ja siitä tarttuikin mukaan paita, jota käytän, kun haluan olla hieman tavallista "asiallisempi". Namsk. Hintaa taisi olla 19.90-70%, eli jotain viis euroo.

Hetken penkomisen jälkeen Lindex osoittautuikin kunnon aarreaitaksi. Lastenosastolla oli nyt -50% kylttejä ja niitä ihania paita/tunika/mekko härdelleitä, joita (myös) olen kuolaillut pitkin kevättä. Mutta aina olen ollut ihan PA, joten se on jäänyt aina sinne. NYT SE SITTEN ON MUN! <3>
Tänään piäisi vielä siivota, käydä passikuvassa, mennä keskustaan roikkuu. Kurkku on kipee...
peeäs: Minut saa ampua, jos ostan tänään jotain, en halua tuhlailla ennen Hesan matkaa.

peepeeäs: Päivän asu oli tuo uusi huppari + perusmusta paita + ne Vilan perus mustat pillit.

peepeepeeäs: Musta on tosi tyhmää nyt laittaa tännenoita kuvia, koska muokkausohjelmani (älkää vain kysykö, mikä se on, ei mitään hajua) on alkunut latelemaan kuvat pieninä ja koska laatu on niin pskaa en kehtaa edes yrittää suurentaa niitä. Koittakaa nyt saada edes jotain selvää. Kiitos.

0 mielipide(ttä):