tiistaina, heinäkuuta 01, 2008

100 asiaa, joita et olisi halunnut tietää minusta.

Muutama blogi onkin jo kertonut itsestään 100 faktaa ja päätin haastaa itseni hanskin blogista.

    1. Olen syntynyt puoli seitsämältä illalla...

    2. ...10.1.1994.

    3. Toisinaan tunnen shoppailu krapulaa, eli tunne :"Ei mun ois ehkä pitäny ostaa tätä...", mutta se laantuu joka kerta.

    4. Tullessani huoneeseeni, minun on aina pakko katso oven taakse. Kai luulen, että seillä on joku. :D

    5. Musiikkimakuni ei vaikuta pukeutumiseeni

    6. Pelkään yöperhosia. Meinasin saada viime kesänä sydänkohtauksen kun yksi tuttu laittoi päälleni yöperhosen.

    7. Huoneeni on aina sotkuinen, vaikka siivoaisin sen.

    8. Vaatekaappini ovi ei mahdu kiinni...

    9. Seinäni ovat toffeen väriset.

    10. Hullaannun alennusmyynneissä...

    11. ...mutta olen opetellut hillitsemään sitä.

    12. Puhun aina yksikseni.

    13. Rakastan yksin olemista ja joskus keksin tekosyitä tai paisuttelen tekemisiäni, jotta saisin olla yksin.

    14. Vihaan lukemista.

    15. Tykkään Pikku G:n sanoituksista, enkä häpeä sitä.

    16. Kuvaan aina, jos kamera on hollilla.

    17. Rakastan kirjoittamista.

    18. Rakastan pilkuviilausta, vaikka itse olen väärinkirjoituksen mestari number uno.

    19. Lempiaineeni koulussa on historia, uskonto ja köksä.

    20. Olen tuppisuu vieraiden kanssa...

    21. ... mutta hullu jos seura on oikeaa.

    22. Toisinaan rakastan pitkiä ja halveksuvia katseita.

    23. Jos joku tuijottaa minua niin, että hän luulee etten tajua, näytän kieltä.

    24. Rakastan asusteita.

    25. Tykkään jutella ihmisten kanssa.

    26. Kaverit eivät usko, että osaan olla asiallinen, jos haluan. Usein en halua.

    27. En osaa käyttää tunikoita/mekkoja ilman, että niiden alla olisi shortsit tai pitkät housut.

    28. Rakastan Tehoa.

    29. Tuijotan ihmisiä, jos olen 100% varma, etteivät he huomaa sitä.

    30. Istun aina auton takapenkillä "pelkääjän paikan" takana.

    31. Hesburgerissa tilaan aina joko pekoniaterian tai kerrosaterian.

    32. Tykkään laittautua.

    33. Välillä miun on pakko saada Siwasta (joka on tien toisella puolella) Eldoradon Caramel suklaapatukka.

    34. Minua pidetään hikkenä...

    35. ..ja joskus pidän siitä, joskus en.

    36. Teen kovasti töitä koulunkäyntini eteen.

    37. Olen aina kaikesta erimieltä.

    38. Ehdotan aina kaikkea muuta, mitä muut ehdottavat.

    39. Olen harrastanut hiphop, sekä showtanssia, kuoroa, valokuvaamista, pianon soittoa ja tenniksen peluuta. Enää vaan laulan ja kuvaan.

    40. Minut on opetettu syömään sitä mitä on. Tai ainakin aina maistamaan.

    41. Vihaan nirsoja ihmisiä.

    42. En pidä suolakurkuista ruoissa, mutta syön niitä välillä pelkästään.

    43. Teen aina hyviä löytyjä.

    44. Sanon suoraan mitä ajattelen.

    45. En ajattele mitä sanon.

    46. Näytän tunteeni.

    47. Tykkään Fazerin Suomi suklaa patukasta.

    48. Tykkään myös Tuplasta.

    49. Tilaan Trendiä, Demiä ja Koululaista (Aivan totta!) Pitäisi lopettaa Koululaisen tilaaminen, se ei vain enää nappaa...

    50. Syön jokapäivä jäätelöä.

    51. Tykkään rommirusina jäätelöstä

    52. Kuuntelen samanlaista musaa kuin isäni.

    53. Lempinimeni on Idu.

    54. Tykkään ilmeillä. Peilin nähdessäni en voi vastustaa kiusausta.

    55. Posettaminen on hauskaa

    56. Kannan aina mukanani huulirasvaa tai -kiiltoa.

    57. En petää sänkyäni, kuin vain sillon kun on pakko.

    58. Olen huono englannissa, ja minua muistutetaan siitä.

    59. Olen muuttanut melkein 10 kertaa. Viimeisen neljän vuoden aikana kerran vuodessa.

    60. Minulla ei ole poikaystävää

    61. Tykkään istua kahvioissa ikkunapaikoilla, katselemassa ihmisiä.

    62. Painan melkein yhtä paljon, kuin äitini.

    63. Olen noin 165cm pitkä.

    64. Käytän asusteita.

    65. Minulla on paljon kenkiä.

    66. Ja paljon laukkuja.

    67. Olen ainoa lapsi, joten saan aina kaiken huomion. Ja kaikki rahat.

    68. Toisinaan haluaisin isoveljen. Mahdoton toive? No, en mä helppoja asioita koskaan pyydäkkään.

    69. Käytän busseja ja taksia.

    70. Huoneessani on orannis keltaiset kukkaverhot ja vihaan niitä.

    71. Tietokone tuolina minulle on huono ja ruma nojatuoli.

    72. Kännykkäni on Sony Ericsson w200i.

    73. Omistan paljon kynsilakkoja.

    74. Olen aina persaukinen.

    75. Muistan kaikkien vaatteideni ostopaikan, hinnan ja onko silloin ollut joku kaverini mukana ja milloni se on ostettu.

    76. Minulla on kampauspöytä. <3>

    77. En aio ikinä polttaa tupakkaa.

    78. Minulla on tallessa varmaan kahden vuoden ajalta eri lehtiä, joista leikkaan kuvia ja teen niistä kollaaseja/päällytän niillä vihkojeni kansia.

    79. Lupaan aina itselleni, että ensi viikolla aloitan karkkilakon, se ei koskaan kuitenkaan toimi.

    80. Olen allerginen kaikelle merenelävälle.

    81. Minulla on säästöpossu, mutta se on aina tyhjä, sitäpaitsi olen hävittanut sen pohjan...

    82. Lupaan aina itselleni, että huomenna siivoan. Seuraavana päivänä keksin aina jotain parempaa tekemistä.

    83. Vanhempani ovat eronneet.

    84. En ole pessimisiti.

    85. Enkä ole optimisti.

    86. Olen realisti.

    87. Ja idealisti.

    88. Ja materialisti

    89. Sekä pihi

    90. Keskiarvoni oli 8.9.

    91. Lukuaineiden keskiarvo oli 9.1

    92. En osaa säästää rahaa. Enkä aijo opetellakkaan.

    93. Voisin laulaa itseni hengiltä.

    94. Uskon Jumalaan.

    95. Olen siis kristitty, eli luterilainen

    96. Kestän haukut vaatteistani ja tyylistäni, mutta vakaumukseeni kajoaminen negatiivisellä tavalla on minusta todella alas vajoamista ja loukkaavaa.

    97. En halua koskaan tulla miljönääriksi. Tulisin silloin vain hulluksi.

    98. Yritän aina pysyä aikataulussa. En tykkää myöhästellä.

    99. Tykkään puhua asioista, jotka ovat lähellä sydäntäni.

    100. Vihaan sopia asioita viikkojen päähän, mutta rakastan suunnitelmien väsäämistä ja järjestelyjä.

Näitä on muuten pirun vaikea keksiä. Haastan nyt kaikki tähän! :)

4 mielipide(ttä):

kri. kirjoitti...

"Kestän haukut vaatteistani ja tyylistäni, mutta vakaumukseeni kajoaminen negatiivisellä tavalla on minusta todella alas vajoamista ja loukkaavaa."

Voiettä me ollaan samanlaisia. : D
(Sama tuo suolakurkkujuttu)

Rosa kirjoitti...

kri.: Senkin matkija! :D

Salla kirjoitti...

Voi ei, vihaat mua varmasti ihan hulluna! :D Olen nimittäin nirsoin ihminen, mitä maa päällään kantaa. Ala-asteella opettajat lykkäsivät ruokaa suuhuni kun kaoin ja oksennus oli tulemaisillaan ja kun en syönyt vaikka pakotettiin, koko luokka nälvi minua. Lisäksi on varmaan kymmeniä perus ruoka-aineita, joita en ole suostunut maistamaan. :D

Rosa kirjoitti...

salla: En vihaa yksittäisiä ihmisiä, sussa on niin paljon todella ihaniakin juttuja, että nirsoutesi ei vaikuta sinusta saamaani yleiskuvaan kun vain himpun verran. :)

Vihani langetan lähinnä nirso sanalle, joka kuvaa joitain ihmisiä. Eihän sille mitään voi, jos ei vaan voi syödä jotain ruokaa. Kyllä mäkin jotain ruokia VIHAAN enkä millään voi kitata niitä, mutta kutsun sitä mielummin vaativuudeksi. :D