tiistaina, heinäkuuta 15, 2008

(ennakko)luulot narikkaan!

Olen oikeasti todella ennakkoluuloinen ihminen ja siksi tämä haaste Sallalta on oiva! Tästä saisi tehtyä vaikka kuinka pitkän, mutta karsin ennakkoluuloni minimaaliseen top vitoseen, eli listaan niitä ennakkoluuloja, joita olen joutunut perumaan blogini ja muiden blogien myötä.


1.Paita ei saa olla housujen sisässä!
-Tämä varmasti johtuu lapsuusajoista, kun jokainen vaate oli tungettu sukkisten sisään talvisin. No, einpä enää allekirjoita tätäkään. Housujen sisällä oleva paita tuo vaihtelevuutta itselleni.
2.Jos haluaa pukeutua hienosti, on omistettava satkuja. Köyhä ei saa mitään!
-Tämän varjolla joskus ajattelin, että enhän mä VOI näyttää hyvältä, kun rahaakaan ei ole nimeksikään. Mielestäni näytän hyvältä, se riittää. Pienellä rahalla saa vaikka mitä. Kympilläkin saa ale aikaan vaikka mitä!!
3.Sellaisten henkilöiden vaatteet, joihin en itse voisi pukeutua on täyttä roskaa eikä inspaa ollenkaan!
-Pyh pah! Mm. Tuhlaus, Frances ja Irene&Saga ovat hyviä esimerkkejä!
4. Korkeavyötärö on ihan mummojen juttu!
- No onpa ahdasmielinen lausahdus! Näin ajattelin vielä noin vuosi sitten, kun Hesari juttu oli tekeillä. "EI IKINÄ MULLE MITÄÄN KORKEAVYÖTÄRÖISTÄ!", ajattelin. Nyt on korkeavyötäröiset pokät ja mamin kivipesty hame, joita jopa käytän!
Mummoko? -Joskus seittämänkymmenen vuoden päästä, ehkä.
5.Minä en ole rohkea pukeutuja ja muutenkin olen täysin surkea vaatteiden yhdistelijä.
-Näin olen joskus muinoin ajatellut. Itsetuntoni on ollut lähellä nollaa joskus. Silloin, kun ainoa tyttöjen vaate sai olla farkut ja huppari. Jos niin ei pukeutunut sai katseita nenänvartta pitkin. Nyt olen mielestäni paljon rohkeampi ja itsevarmempi. Ja sehän tuntuu kivalta!
On myös jotain mielipiteitä, joita on tullut blogien myötä varastoon, tässä muutamia:
-Punainen ei sovi minulle.
-Turkoosi taas sopii.
-Turha olla mitään muuta kun on.
-Kommentoijat ovat aina ihania ja joko positiivistä tai kriitiikkiä antavia henkilöitä.
-Hameet ovat kamalia vilauttelijoiden unelmia.
-Valkoiset leggarit ovat kauheita!
ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym.ym

10 mielipide(ttä):

Idhren kirjoitti...

Voin yhtyä moneen kohtaan noista, erityisesti korkea vyötärö, itsetunto ja satkut :D Olen ollut pitkää jonkinlaisessa suvantovaiheessa oikein tajuamatta itsekään mistä pidän, mutta nyt tämän vuoden puolella on pikkuhiljaa alkanut silmät aueta, kenties osittain myös blogien aktiivisemman seuraamisen ja oman kirjoittelun myötä. Kaikkea sitä voikin blogeista oppia ^^

Rosa kirjoitti...

idhren: Näinpä! Itsellänikin on vasta ihan vähän ajan sisällä silmät auennut oman tyylin suhteen ja samalla tullut itsevarmuutta. Ja varmasti on blogin pitämisellä ja muiden blogien lukemisella osuutta asiaan! :)

tryffelisydämmet kirjoitti...

Sulle käy ihan sairaan hyvin korkeavyötäröiset farkut! :)

jenni! kirjoitti...

Olen samaa mieltä että nuo farkut näyttää älyttömän hyviltä!

Rosa kirjoitti...

tryffelisydämet : Oi kiitos! :)

jenni! : Hih, täällähän ihan punastuu.. :D Kiitos sullekkin!

marilynes kirjoitti...

Niinku tryffelisydämmet ja jenni sano, sulle käy ihan sika hyvin korkeavyötäröiset jutut! :)

Rosa kirjoitti...

marilynes: Kiva kuulla! Kiitos! :)

behaviour kirjoitti...

Kylläpäs noi housut sopii sulle hyvin! :)

Rosa kirjoitti...

behaviour : Kiittikiitti! :)

wonderwall kirjoitti...

Mistä noi sun ihanat korkea vyötäröiset farkut on?