tiistaina, heinäkuuta 15, 2008

Etsin inspiraatiota

Mulla alkaa olla jo aikamoinen paniikki.
Lauantaina automme suuntaa kohti Lappia ja matka kestää viikonpäivät. Sinä aikana postausten määrä vähenee huomattavasti. Saattaa olla, että jopa kokonaan. Sitä en salli! Aikaa minulla on siis yhteensä kolme ja puoli päivää tehdä koko ensiviikon postaukset + tietysti näinä päivinäkin postauksia. Ajattelin yrittää saada jokapäivä edes yhden postauksen ulos, mutta pahalta näyttää. Nopealla matikalla seuraavina neljänä päivänä pitäisi yhteensä saada kirjoitettua noin 15 kirjoitusta. Sehän olisi helppoa, jos ideoita virtaisi, kuin Niagarassa vettä. Eli toisin sanoen, ispiraatio on miinuslukimilla...
Mä kuolen !
Muutamia kirjoituksia olen saanutkin jo väkerrettyä, mutta että seitsämän neljässä päivässä ja näiden päivien tekstit. Huh huh. Aika näyttää, kuinka paljon saan kirjoitettua, mutta älkää hätääntykö te vähäiset lukijat, tänne kyllä tulee jotain höttöä ensi viikolla!

Mä selviän tästä voittajana, tapahtu mitä tapahtu.
Lapista tulessa alkaa se hiivatin muutto ja silloin ainakin on jonkinmoinen tauko, koska nettiyhteys saattaa olla käden ulottumattomissa muutamia päiviä. Mutta elokuun alussa ainakin skarppaan ja jatka bloggailua entiseen malliin.

Mielenterveyslääkkeitä, kiitos. Tai inspiraation puuskatkin kelpais.

0 mielipide(ttä):