lauantaina, heinäkuuta 05, 2008

I´m so (fe)male

Kuulin äidiltä, että hänen vaatekaapistaan löytyy edesmenneen isoisäni kovakauluksinen kauluspaita. Etsin paidan käsiini.
Perusvalkoinenhan se on, mutta siinä on niin paljon nostalgiaa.
Äitini on käyttänyt tätä liivien kanssa silloin, kun dinosaurukset elivät, silloin, kun tytöt käyttivät hameita. Mun mami käytti Tapparan takkia ja miesten liivejä ja -kauluspaitoja.
On mun mutsi kyllä kovajätkä ollut aikoinaan. Ja onhan edelleen.

Niin ja en oikeasti ole noin lyhyt, kuvassa olen vain etukumarassa.

Yhdistin kauluspaidan äidin tyyliin, mustaan liiviin. Niin se historia toistaa itseään. Nämä päälle ja kangaskassi olalle niin oon kuin äiti kahekskyt luvun alussa.

Paita / Äidin kätköt, isoisäni vanha
Liivi / H&M

Tässä onkin mun Ruotsinmatka asu! Mieli ehtii kyllä vaihtua vielä 14580 kertaa ennen lähtöpäivää, joka on ylihuomenna.

What do you think? Voinks mä tarjota beibi sulle drinkin? ;)

2 mielipide(ttä):

Mia kirjoitti...

Se on tuttua minullekkin, että vanhempien vaatekätköistä löytyy kaikkea kivaa.

Rosa kirjoitti...

mia: Välillä ne on oikeita aarreaittoja!