torstaina, heinäkuuta 17, 2008

Päivänasu -17072008

Paita / Lindex
Neule / Äidin
Housut / KapphAl
Sukat / Öööh. Prisma?
Helmet / Kirppis
Kynvilakka / Mavalan Juicy

Tänään näytin siis tältä, kun kävin poliisilaitokselta hakemassa kuvallisen henkilökortin. Se nainen siellä oli outo... Istuin tuoliin, tervehdin ja esitin hakevani kuvallista henkilökorttia. Nainen istui siinä hetken ja kysyi millä nimellä se oli. Kerroin nimeni ja nainen lähti hakemaan korttiani. Sieltä tultua hän laittoi sen naamani eteen, otin sen käteeni, kiitin ja sanoin heipat. Eikä se sanonut mitään. Tuntui vähän huonolta palvelulta...

Tänään on isän synttärit ja nyt on lahjakakkuni uunissa. Annan hänelle siis oma tekemän tiikerikakun. Eipä mulla muutakaan tullut mieleen. Vielä pitäisi väsätä jonkin moinen kortti. Aikaa on alle puolituntia.. Eli, askartelemaan.

En välttämättä ehdi tänään muuta postailla, pitää pakata ja tehdä niitä ensiviiikonkin postauksia. Joten, huomiseen!

5 mielipide(ttä):

Aina kirjoitti...

Heips, eksyin ekaa kertaa sun blogiin. Tää näyttää kivalta :)

Näytät tässä ihan pikkumyyltä, söpöä :D

Rosa kirjoitti...

aina: Pikku Myy on mun tyylin nättäjä, johtuen ehkä siitä, että aina pienenä isä sanoi mua sen Pikku Myyks... :D
Kiitos kehuista! :)

Aina kirjoitti...

Aaa no siinä tapauksessa! Täytyykin koittaa väsätä tommonen kiree nuttura joku päivä, oon vähän löysempiä kyllä nyt kesällä käyttänyt. Tukholmassa oli melki joka tytöllä nuttura Kesäkuussa :)

Aina kirjoitti...

Kesäkuukin kirjoitetaan vissiin pienellä kuitenkin :P

Rosa kirjoitti...

aina: Itekkin oon käyttäny enemmän löysiä, kuin kireitä, mutta nyt oon ihastunu tähän malliin. Kokeile ihmeessä!

Ja joo, Kesäkuu on pienellä. ;)