sunnuntaina, heinäkuuta 06, 2008

Päivänasu ja stressi

Päivä meni myöhään nukkuessa, kesäteatterissa (käytiin sittenkin tänään eikä eilen), Rossossa ja Siwassa. Tapahtumarikas päivä? Eh..
Mulla iski stressi. Kello on yhdeksän, enkä ole pakannut nimeksikään mitään Ruotsiin. MITÄ VAATETTA MÄ OTAN MUKAAN!
Huomenna lähdetään Hesaan jo joskus 11 junalla ja tottuneena pitkään nukkumiseen voi olla hiukan vaikeuksia herätä puoli yhdeksän maissa...


En edes tiedä mitä pitäisi pakata... Okeiokei. Lämmintä, vaihtovaatetta, pari teepparii, housut, vähän alusvaatteita.
Eli käytännössä katsoen, mitä? Mitkä teepparit mä otan, hupparin, neuleen? Pitäiskö mun oikeesti nyt jo tietää, mitä mä puen päälle ylihuomenna? Mä en tykkää pakkaamisesta!
Oooh, onks mun jalat NOIN paksut? :O

Musta teeppari / Stocker
Oranssi paita / H&M
Vyö / Lindex
Neule / Mamin
Farkut / H&M
Pipo / Lindex

Jalassa oli tämän postauksen kutoset ja olalla keikkui pieni keltainen veska.

Hejdå, jag går till Sverige ! (Kiitti anna;) !)

5 mielipide(ttä):

Rosa-Fiona kirjoitti...

Mitä, ootsä menossa huomenna Ruotsiin? :o Mä nimittäin oon :D

Anna ; ) kirjoitti...

* Jag går till Sverige : )

Rosa kirjoitti...

rosa-fiona: Oiskohan kyseessä viel sama laiva? Viking-Line lähtee joskus viiden aikaan! :D

anna ;): Korjailen. :D

Rosa-Fiona kirjoitti...

Hahaha joo on se Viking Linen laiva :--DDD

Anonyymi kirjoitti...

Very sexy feet!