lauantaina, heinäkuuta 12, 2008

Tavikset tahtovat tositeeveen

Tämä päivä on mennyt kotona loikoillessa, dataillen. Blogeja olen kahlannut läpi oikein urakalla. Käynyt kaikki Suosikit- osiossa olevat blogist (niitä on varmasti 500!) ja yrittänyt jaksata myös kommailla.

Välillä mua ihmetyttää, missä on mun lukijat! Kolmen kuukauden aikana on känyt reilut 4000 uniikkia, tilaajiakin on 16. Silti kommentteja ei kuulu eikä näy. En kuitenkaan ala valittamaan. Ei ole pakko kommailla. Mutta kuitenkin kiitos kaunis teille reilulle 4000 ja 16 tilaajalle. Ja tietysti jokaiselle kommentoijalle, jotka ootte piristänyt enemmän tai vähemmän mun päivää! KIITOS!
Tässä super-hyper-ulta tylsä ja tuikitavallinen päivänasu med uusi keltainen kynsilakka, joka muuten on yllättävän kestävää. Ei ole ollenkaan lohkeillut/kulunut, vaikka eilen uimassakin olin. Pörfekt!


Musta peruspaita / Lindex
Liivi / H&M
Farkut / Vila
Kynsilakka / Rimmel
Sormus / Pieces
Hirveä sotku / Omasta takaa

2 mielipide(ttä):

Mitu kirjoitti...

Kivan värinen kynsilakka! Tuo liivi on ihana, voisitko laittaa tarkempaa kuvaa kuviosta? :>

Rosa kirjoitti...

mitu: Kiitos, tykkään väristä itsekkin! Liivistä voin laittaa kuvan huomenna. :)