lauantaina, elokuuta 02, 2008

30+9

Vilkaisin tuossa äsken ajankulksi Blogilistaa ja mikä hämmennys koituikaan: tilaajia minulla on 30 toisella profiililla ja toisella 9! Olen vahingossa laittanut blogini kaksi kertaa blogilistalle, siitä johtuu, että kun haet nimellä Suuri Illusionini niin löydät kaksi kohtaa. Aivan sama, kumpaa tilaat, molemmat ovat minun. I´m sosososososo happyhappy. Kiitos te kaikki 39 saitte yhden tytön hymyilemään kokopäivän. Uudet tilaaja halukkaat painakaa tästä niin voitte tekin tilata blogini. Kiitos teille kaikille ja yksi iso hali täältä sinne! <3

2 mielipide(ttä):

Anonyymi kirjoitti...

mä ainakaan en ikinä tilaa blogeja mistään vaan oon tallentanu ne kirjanmerkeiks ja luen sitä kautta, että lukijoita voi olla paljon enemmänkin kuin mitä tuo lista sanoo (:

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Siis joo, tuohan on vaan suuntaa antava tuo Blogilistan tilaajien määrä. Blogilistalla lukee myös, että täällä käy viikossa noin 150 kävijää, joka ei anna mitään suuntaa, koska se tallentaa vain Blogilistalle liittyneiden käynnit. Tiedän, että lukijoita on (toivottavasti) paljon enemmän, kuin tuo 39. :)