torstaina, elokuuta 14, 2008

Elämä on yhtä sähellystä

Arvatkaa miten paljon ärsyttää, kun kaksi lempiharrastusta menee päällekkäin? Kumpaan menee, kumpaan ei? Nyt siis puhun näyttelemisestä ja kuorosta. Ei haluttaisi olla pois näyttelemisestä, koska olen uusi siellä ja muutenkin. Ei kyllä haluttaisi kuorostakaan olla pois, kun kuoro vielä vaihtuu ja sielläkin olen uusi. ARG. Olen kuitenkin päättnyt, että menen näyttelemisen aikataulujen mukaan. Ärsyttää vaan niin vietävästi.

Tässä kuitenkin asu:
Likanen peili, i know!
Musta t-paita / Stocker
Oranssi-vakoinen liukuvärjätty "neule"mekko / GT
Punainen neuletakki / GT
Mustat farkut / KapphAl
Korvikset / Glitter
Tässä vielä tarkempi kuva korviksista. Tai korviksesta. :D
Nyt on kiire läksyjen tekoon, syömään ja sitten pyöräilemään näyttelemisetreeneihin.

9 mielipide(ttä):

MouMou kirjoitti...

Kiva tuo liukuvärjätty mekko!:) Todella pirteä.

Rosa kirjoitti...

moumou : Jep! Oli pakko ostaa tuo, kun aikaisemmin ostin pinkin samanlaisen ja rakasuihin siihen niin valtavasti, joten pitihän sille sisko saada. :D

May kirjoitti...

Kiva tuo mekko! :)

Mullakin menee työt ja harrastus päällekäin. :/ Ajattelin kyllä, että siirrän työt seuraavaan päivään jos vaan on mahdollisuus.

Iina kirjoitti...

Ihana asu! :) missä sä muuten harrastat näyttelemistä, ihan vain mielenkiinnon vuoksi... :D

Rosa kirjoitti...

may : Kiitoksia. Se on kyllä suunnattoman ärsyttävää, jos on kaksi päällekkäistä juttua, jossa molemmissa haluaisi olla mukana... :/

iina : Tänään alko harjotukset HyNässä (Hyvinkään Näyttelijät) ja mieli on ihanan avoin ja rento! :) Kiitos! :)

tipitii kirjoitti...

Mä olen ärjestänyt päälekkäiset harrastukset olemalla molemmista osan aikaa pois. Nyt tänä vuonna ei kai mitään ole päällekkäin mennyt, kun käsityökoulun päättötyön tekeminen on varmaan vähän vapaampaa eikä niin sidottu aikatauluihin.

Rosa kirjoitti...

tipitii : Kaiksista paras vaihtoehto olisi juuri tuo, olla molemmista osan pois. Mulla se ei vaan onnistu, koska toisessa paikassa mun on pakko olla aina, kun harjotuksia on... :(

modegerecht kirjoitti...

tosi kiva tuo ginan liukuvärjätty mekko. haluan samanlaisen (: (:

Rosa kirjoitti...

modegerecht : Kiitti! :) Kannattaa käydä kattomassa, jos siellä vielä olis. En kyllä tiiä, onko enää. :)