lauantaina, elokuuta 09, 2008

Haasteita

Haastoin itse itseni kertomaan lapsuuden harhaluuloista ja näyttämään tämän hetkisen näyttöni. Silvous plait :

Välttämättömyydet, eli kello, kalenteri, muistilaput, sää. Näyttö kuva on oma ottamani Ruotsista. Huomatkaa, Esprit oli H&M:mää vastapäätä. Tarkka silmäinen saattaa huomata style.comin sivun alapalkissa. ;)

Ja ne harhaluulot :

1. Tää on ehkä paras.Olin aivan varma, että autossa istuessamma ja matkaa tehdessämme emme liiku, vaan puut, rakennukset ja muut ohi menevät liikkuvat. No motarilla kovaa mentäessä ne puut viilettää niin kovaa ohi, että kyllähän sitä nyt blondimpikin tietää, että ne puut liikkuu, emme me...

2. Luulin vielä joskus eka- tai tokaluokkalaisena, että tonttuja voi lahjoa. Vein parvekkeemme reunalle joka joulukuussa piparin ja joka aamu pitii käydä kurkkaamassa, oliko tonttu puraissut. Välillä se oli! ;)

3. Tämäkin liittyy tonttuihin. Ajattelin, että jokainen lapsi on pukin apuri. Eli, minä myös! Yhtenä joulukuun iltana olin reipas tonttu ja kirjasin jokaikisen äidin ja isän puuhan ylös tähän tyyliin : Äiti meni vessaan, isi käveli keittiöön, isi puhui puhelimessa, äiti otti vettä jnejne. Olin varma, että pukki saisi jostain käsiinsä sen lapun, johon nuo asiat kirjoitin ja katsoisi, mitä vanhempani ansaitisivat lahjaksi...

4. Kotonamme asui kotitonttu. Joo-o. Tontut on kuulkaa ollu mun ystäviä! Kotitonttu piilottaa aina harjan, vaatteet, ponnarit, avaimet yms.yms. tavarat. En minä niitä tavaroita hukannut, vaan kotitonttu! Siis ihan totta. Kuka muka väittää, ettei kotitonttua ole!?

Siinä niitä oli. :D En haasta ketään, mutta sinä, joka et ole näitä vielä tehnyt, otapa omaksesi!

Hei, vielä voitte vastailla niihin kysymyskiin tuossa oisko viisi postausta alempana! Kiitos, jos viitsitte!

7 mielipide(ttä):

Anonyymi kirjoitti...

Mä luulin pienenä että kännykässä on valmiina toiminta soittaa, siis en tiennyt liittymistä. Toinen oli semmonen luulin että kun tapetoidaan seinää niin siihen laitetaan yksi iso paperi.
No ei ollu pahoja!

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Hee, hyvä toi tapetti juttu. No eks se vähän niiku ookki niin? Jotain paperin tyyppistä se tapetti on! vai eikö? :D

NANA kirjoitti...

Ihana postaus! :-D Hei miten sä sait tohon noi kellot ja kaikki, tuliks ne suoraan automaattisesti, vai voiko ne vääntää jostain asetuksista?

Ansku kirjoitti...

Eikä ;D Hah!

Rosa kirjoitti...

nana : Kiitti! Kellot ja kaikki saa sieltä oikeanpuoleisen palkin yläreunassa olevasta plussasta. Jos yhtään ymmärsit. :D

ansku : joo-o!;D

Aina kirjoitti...

Hihii, sulla tais olla jonkin sortin pakkomielle tonttuihin! :D

Mä otan sulta nää molemmat haasteet, postailen huomenissa.

Rosa kirjoitti...

aina : Joo-o, tontut on mun fredei! :D Ota ihmeessä, tuun kyyläilemään. ;)