tiistaina, elokuuta 19, 2008

Vähän kuulumisia

Tänään oli tosi raskas päivä koulussa. En vaan tiiä miks, mut jotenkin päivä tuntu kauheen pitkältä ja puuduttavalta. Onneksi kuitenkin päästiin tuntia ennemmin, kuin piti. Maikalla oli ääni mennyt ja muutenkin vedet katkaistiin kahden aikoihin keittiön rempan takia. No, eihän se mua haittaa.
Läksyjä on enemmän, kuin aikaisimpina vuosina edes yhteensä. Niiden tekemiseen menee ihan tolkuttoman kauan aikaa ja varsinkin kappaleiden lukemiseen yms, jotta pääsisin kokeisiin lukuun nähden helpommalla. Tää oli nyt vaan tämmönen väli-ilmoitus. Elämä jatkuu edelleen kiireisenä ja näyttelypainotteisena.

Tekstejä tulossa sitten taas joskus. Lupaan.

13 mielipide(ttä):

MouMou kirjoitti...

Muista levätä välillä, ettei lähde JÄRKI!:)

Rosa kirjoitti...

moumou : Ri se järki hevillä, rokilla tai punkilla lähde. :D Välillä tää on tämmöstä yhtä hiusketta, mutta lupaan levätäkkin. :D

Ansku kirjoitti...

Joo munkin pitäis nykyään lukea lukuläksyt ettei kokeisiin lukiessa menisi niin paljon aikaa :s

Anonyymi kirjoitti...

Jee näin sut tänään urheilukentällä :D

Rosa kirjoitti...

ansku : Mä oon kanssa yrittänyt keskittyä kouluun nyt enemmän.

anonyymi : apua! Missä siellä? Kuka sä olit? Olin niin hehkeenä ja hikisenä. ;)

bagnodisole kirjoitti...

Tosi nätti blogi :)

Rosa kirjoitti...

bagnodisole : Kiitos. :)

Anonyymi kirjoitti...

Olin siellä eräs myös liikuntatunnilla oleva tyttönen... Tullaan siis näkemään vissiin joka perjantai (tai siis mä nään sut ja sä katselet ympärillesi ja pähkäilet kuka se hullu stalkkeri mahtaa olla :D[siis jos ollaan molemmat urheilukentällä])! :D

Rosa kirjoitti...

anonyymi : iik, apua, sä näit mut varmaan sit tänäänki? Heh. Mistä koulusta sä oot?:D
Meil ei oo enää liikkaa urhiksella tänä vuonna. :(
Oisit tullu vetää hihasta, en mä pure! ;)

Anonyymi kirjoitti...

En ollu itseasiassa tänään siellä.. :( Koska oon kipeenä. Mutta heh enpäs kerro mistä koulusta olen! :D

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Voih, koita parantua! No kerro edes, tunnenko sua? :D

Anonyymi kirjoitti...

Jooo koitan. :) Et tunne, enkä mäkään tunne sua, haha. Tai no en mä voi tietää, mutta en ainakaan usko. :) Ei olla samassa koulussa.

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Ok. :D