sunnuntaina, syyskuuta 07, 2008

Hieman kuulumisia

Täällä taas. Eilen pyörin kahden kaverini kanssa Helsingissä vähän shopaten, hengaten ja leffaillen. Siellä on kyllä niin erilainen meno kun täällä, ahdasmielisiä ihmisiä täynnä olevassa pitäjässä. Vähän shoppailinkin, yhden Gina Tricotin mekon/paidan ja kynsilakan H&M:mältä. Niistä kuvaa myöhemmin, koska nyt on kamerasta paristot loppu.

Jotkut lukijat saattavatkin muistaa, kuinka kauan olenkaan etsinyt Sitä Oikeaa nahkatakkia. Yksi päivä kun tulin kotiin, äiti ilmoitti, että sillä on mulle yllätys. Selän takaa paljastui nahkatakki! Se on niin ihana. Semmonen ruskea, joka on kulutettu. nams. Ei se aitoa nahkaa ole, mutta kelpaa vallan mainiosti! Siitäkin kuvaa taas joku kerta.

Pari laukkuakin olen tänä aikana taas ehtinyt ostamaan. Toisen Seppälästä, perus mustan koululaukun ja eilen Hyvinkäällä olleesta Lysti Lauantai- nimisestä tapahtumasta eräältä kirpparipöydältä bongaama vanha ja musta nahkalaukku. Ahh, ne on niin ihania. Ja niistä myös kuvia, kun saan ostettua paristoja!

Mulla oli perjantaina kemina kokeet ja olin stressannu niitä melkein koko viikon, vihdoinkin ne on ohi ja voin taas elää. Ne oli odotettua helpommat, mutta en mene varmaksi sanomaan, että kuinka hyvin ne meni. Huomenna luultavasti olen jonkin verran viisaampi. Huomisesta puheen ollen, huomenna mulla on taas näytelmä treenit ja mainoskuvaukset. Heh, hyvinkääläiset saattaa bongata mut Robin Hood näytelmän mainoksesta. ;)

Nyt tekemään läksyt, moikka! :)

2 mielipide(ttä):

MouMou kirjoitti...

Näytä takki näytä takki näytä takki!:)

Rosa kirjoitti...

moumou : Hyvää kannattaa aina odottaa! ;) Yritän saada sen mahd.pian kuvattua.