lauantaina, syyskuuta 13, 2008

Lauantai ostoksia






Löytöjä löytöjä löytöjä. Ylin paita on Lindexiltä, siinä on puolipitkät hihat ja väri on täydellinen. Niiiiin ihana. Hintaa oli vaivainen kymppi.
Tokan kuvan nahkatakki on keskustan kierrari/kirpparilta /(Kirjokaari) maksoi vain 3 e! Siinä on ihanat lepakkohihat ja vyötäröllä on nepparit. Juuri oikean kokoinen!
Kolmannen kuvan saappat ovat K-Kengästä viidenkympin hintaan. Rakastan näitä, koska nämä ovat pitkät, näissä on ihanat nuo soljet ja lisäksi sopivat "korko", jolla kuitenkin pystyy kopsuttelemaan. <3
Sitten muutama meikkiostos Citymarketista. Dream matte mousse (värisävy 008 Light Beige) oli tarjouksessa 8.90 (normaalisti noin 12e), joten ostin kokeilumielessä. Jotain arvostelua siis luvassa! Ja Lumenen luomiväri duo:t oli myös tarjouksessa 3.15e, normaalisti reilun 6e.
Alimmat kiiltonahkakengät ovat samalta kierrari/kirpparilta, kuin nahkatakkikin. Koko on hieman suuri, mutta satiininauhoja kiristämällä niistä saa sopivat. Näissäkin korkoa on vain kopsuttelun verran. Ja mitä maksoi? 1e!
Kuvaamatta jäi : Yksi ruosteenpunainen kirppari/kierrari laukku ja musta kirppari laukku. Niistä pikxturssit myöhemmin!
Päivänasu oli tylsäntavallinen t-paita-huppari-farkut-nahkatakki linjaa, joten en jaksanut vaivautua kuvaamaan sitä.
ps. VOITTEKO KUVITELLA! ULKONA PAISTAA A-U-R-I-N-K-O!!!

16 mielipide(ttä):

Ninni kirjoitti...

Mä katoin sua tänään cittarissa sillee, et näytät tosi tutulta. En millää saanu päähän miks näytit tutulta. Sit yhdistin, ku tuli tää postaus. :>

Rosa kirjoitti...

ninni : Iiikss... Olin vähän räjähtäneen näkönen, siinä ehkä myös syy, miks mua et tunnistanut. Kukas sä olit? ;)

tipitii kirjoitti...

Ihania löytöjä! Tuo mekkivoide on ainakin omasta mielestäni tosi hyvää, riittoisaa ja sopivan kevyttä. Tykkäilen.

Rosa kirjoitti...

tipitii : Kiitti! :) Kiva kuulla positiivista kommenttia meikkivoiteesta, toivottavasti se toimii mullakin. :)

Ansku kirjoitti...

Hyviä löytöjä, plus ihanaa toi sininen luomari!

Rosa kirjoitti...

ansku : kiitos, oikeastaan luomiväri on enemmän harmaaseen taittava, kuin aivan sininen. Kuva vaan vähän vääristää. ;)

Ninni kirjoitti...

mä olin siin meikkien luona, ruskee takki päällä. :)

Rosa kirjoitti...

ninni : Hei, mä ehkä muistan sut? Katoitko niitä Maybelinen meikkejä?

Ninni kirjoitti...

mä kattelin aika monii meikkei :D olin aika ruskee. takki, huivi, kengät, laukku, hiukset. ja siniset farkut :>

Rosa kirjoitti...

ninni : Heheheee, mulla taas tää ajatus juoksee... Tuu ens kerralla moikkaamaan. ;)

LIQUORICE kirjoitti...

Aaa, ihanat nuo kiiltonahkakorkkarit! Rakastan noita nauhoja =).

Rosa kirjoitti...

liquorice : Kiitti, itekkin rakastuin just nauhoihin! :)

Iina kirjoitti...

Hei ei apua ! :D tajusin missä asut, jos nää kuvat on otettu sun pihalta :D oon ite asunu samassa taloyhtiössä pari vuotta sitte <::

Rosa kirjoitti...

iina : Eikä! :D Hitsit ku et asu enää ja joo, kotipihaltahan nää. :D tuu joskus kylään. :D

Emmanuelle kirjoitti...

Mulla on kanssa toi Lindexin paita. Se on aivan ihana.

Niinku kanssa nuo saappaat. <3

Rosa kirjoitti...

emmanuelle : Itekkin tykkään molemmista ihan valtavasti! :)