keskiviikkona, syyskuuta 03, 2008

Nyt sit on syksy...

Pari päivää on eletty jo ihan virallista syksyä ja voin sanoa, että sen syksyn kyllä huomaa aamulla bussipysäkille kulkiessa, kun nurmi on vielä huurussa, kosteankylmä tuuli vie kaiken pirteyden ja energian ja kun autot menee kovaa ohi, niin ne sekoittaa hiukset.

Bussiin päästyä sitä vaan rojahtaa siihen penkkiin ja melkein nukahtaa Rollareiden, Ramonesin, PMMP:n tai joskus jopa Apulannan tahdittamana. Tätä se nyt sit taas on...

Kävin muuten maanantaina parturissa (vai kampaajalla?) Halusin "lämpimän puna-oranssin sävyn ja pottaotsiksen" omien sanojeni mukaan ja tulokseen ole hyvin tyytyväinen. Monet on sanonut, että nää sopii mulle, jotkut (oma isäni lukeutuu tähän joukkoon) eivät meinaa tunnistaa minua ja jotkut nauraa välillä. Yksi sanoi jopa porkkanapääksi...

Tässä ennen ja jälkeen kuvat:
ilmeestä ei välitetä...
Oikea väri on tuo otsiksessa näkyvä, valo osuu tyhmästi latvoihin...

Tuomionne uudesta päästä?
Meillä on perjantaina kemian koe ja oon ihan sekasin kaikista protoneista, elektroneista, neutroneista, massaluvuista, ioneista ja atomimolekyyleistä, että ei mitään rajaa. Huominen ja ylihuominen on mulla kiireisiä, joten postausta seuraavan kerran ehkä vasta vk.loppuna! Sori. :(

11 mielipide(ttä):

Anonyymi kirjoitti...

oli paremmat enne :O

pina kirjoitti...

mä tykkään noista hiuksistasi!

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Ok!

pina : Kiitti! :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihan kivat hiukset<3!

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Kiitti! :)

Anonyymi kirjoitti...

mil kampaajal käyt? niit kyl on hyvinkääl varmaa miljoona.

puukkohupparitytöt kirjoitti...

uudet hiukses on upeat! ihana otsis :>

ida

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Oon käyny monesti Talvisillassa olevalla Satu Pörröllä, nyt kävin Jussarilla siinä Sinisessä Hetkessä.

puukkohupparitytöt/ida : Kiitos! :)

Ansku kirjoitti...

Tulee vähän mieleen mun uudet hiukset ;D Hienot!

MouMou kirjoitti...

Ihanat hiukset!<3

Rosa kirjoitti...

ansku : Ok! Kiitti! :)

moumou : Kiitos kaunis ja kumarrus sinnekkin päin! :)