tiistaina, lokakuuta 21, 2008

Heimoi

Pitkästä aikaa! Eilen alkoi mulla enskariviikko teatterissa, eli ensi-ilta häämöttää jo oven takana! Paineita ja jännitystä ei vielä ole, mutta tiedän sen, että torstaina (ensi-ilta on perjantaina) jännitys iskee ja olen ihan paniikissa, mutta perjantaina lavalle päästyäni jännitys häviää kuin tuhka tuuleen.
Eilen mulla alkoi myös kauan odotettu syysloma! Heti aamutuimaan (eli kahdentoista kieppeillä) pyörähdin kaupungilla perus visiitillä. Mukaan tarttui kolme paitaa yksi kynsilakka. Niistä laitan kuvia myöhemmin.

Olen yrittänyt seurata niitä lemppariblogejani niin usein, kun vain oeln pystynyt, mutta olen auttamattoman jäljessä jokaisessa blogissa. Yritän parantaa tapani ja lueskella blogit läpi ja jättää kommenttejakin. Ihmettelen suuresti, että miten mulle ei ole tullut mitään suuria vierotusoireita blogeista... "Ei mulla ole aikaa..."- on ollut vastaus ja puolustus kaikkeen lähi aikoina

Kertokaas nyt pitkästä aikaa, mitä teille oikein kuuluu?

5 mielipide(ttä):

christina kirjoitti...

Voi, tuli ihan ikävä kaikkia teatterihommia tätä postausta lukiessa. Kamala hinku takaisin näyttämölle!

Ja hei, hyvää syyslomaa! Minulta lomailu valitettavasti jo loppui, tosin kotona on tullut vietettyä extra-päiviä flunssan vuoksi. :<

tipitii kirjoitti...

Mullakin on törkeen monta blogia vielä rästissä, postauksia monia kymmeniä lukematta. Kauhea homma edessä ;) Mutta sillon kun ei aikaa ole, en mäkään osannut kaivata blogeja, vaikken niissä ollenkaan vieraillut

Rosa kirjoitti...

christina : Teatteri on kyllä ihan huippu paikka! En vois elää enää ilman sitä. :D
Voih, koita parantua! :)

tipitii : Totta! Jos ei blogeja ehdi ajattelemaan niin ei niitä oikein osaa ikävöidäkään.

MouMou kirjoitti...

Minua taas ei oteta tosissaan, koska kerron hassuja juttuja ja pelleilen.:/ *hmph* Jotkut ihmiset ovat niin tyhmiä, etteivät voi uskoa älyn ja idiolutismin asuvan samassa vartalossa!:D

Rosa kirjoitti...

moumou : Toikin on ihan totta! Muhun pätee myös tuo... Mutta suurimmaksi osaksi syy siihen, etteivät ihmiset ota mua tosissaan johtuu siitä, että mulla on kova ääni ja sillä äänellä kerron suoraan, mitä ajattelen ja lisäkis vielä "pukudun, kuin joku kasari hemmo" yksi puolituttu osuvasti sanoi... :D