keskiviikkona, lokakuuta 22, 2008

olen vain nuori ja idiootti, jota ei tarvitse ottaa tosissaan

VAROITUS : NYT TULOSSA KUVATON POSTAUS, JOKA ON LÄHINNÄ PURKAUTUMISTANI!

Olen paljon tekevä, energinen ja sanavalmis teatteridiiva, mutta. Jokaisella asialla on myös varjopuolensa. Vaikka olenkin turhia miettimätön oudosti pukeutuva tyttö, joka kerää puoleensa vieroksuvia katseita, en ensinnäkään osaa a) kokata, b) leipoa tai edes c) keittää riisiä. Mietin hellän ääressä, voiko riisi palaa pohjaan. Saan ivallista naurua, että ei todellakaan voi. Lohduttaudun ja istuudun juuri postilaatikosta kolahtaneen uunituoreen Trendin ääreen. Yllätys yllätys, riisi ON palanut tuona aikana pohjaan. Menen yllätyksestä soikeana hellän ääreen ja raivoan, että ei tän pitänyt pohjaan palaan! Sekoitan ja sekoitan, mutta se ei enää tepsi.

Olen hätäinen luonne, jonka on saatava kaikki valmiiksi silloin, kuin asiat aloittaa ja kaikki on oltava helposti käden ulottuvilla tai mistään ei tule mitään. Jos asiat eivät ole näin, juttua ei toteuteta, vaikka se olisi kuinka tärkeä tai kiinnostava asia. Minulla ei ole aikaa lähteä juoksemaan asioita valmiiksi, jos ne eivät ole paikoillaan kun niitä tarvitaan niin unohdetaan sitten koko juttu.
Täts it.

Eilen teatterilla uhosin, että minä ostan tuohon kaappiin munalukon ja hienon kahvan. Älkää kysykö mihin kaappiin tai minkä munolukon tai minkä kahvan. Ne eivät ole oleellisia nyt. Tänään olen menossa teatterille ison munalukon kanssa ja vielä isomman kahvan kanssa, vaikka minulla ei ole porakonetta, jolla ne laittaa paikoilleen. Minähän järjestän porakoneen vaikka kiven alta, koska jos kerran olen sanonut, että munalukko tulee tänään siinä kaapissa olemaan niin sehän siinä sitten on vaikka puikkoliimalla tai kaksipuoleisella teipillä, jos porakonetta ei löydy.

Minut otetaan aina vitsinä. Olenhan vain "nuori ja idiootti, ei tällästä tarvii tosissaan ottaa" Olen räväkkä ja uhoan pikkuasioista. Jos en saa tahtoani läpi niin sitten huudan, potkin, itken, raivoan, karju tai teen ihan mitä vain, että asia menee läpi. Tämä pätee niin teatterissa, kuin kotonakin.

Mur.

Onko muita räväkkiä ihmisluonteita?

5 mielipide(ttä):

Nelliina kirjoitti...

Mä oon sit vissiin vanha ja räyhäkäs :D tunnistan itseni täysin tuosta munalukon asentamisesta, jos jotain saan päähäni niin tahtoni tapahtuu, tavalla tai toisella ;) mielummin heti.

Rosa kirjoitti...

nelliina : Ja sinä joku vanha!? Pah. Oon nyt kohta lähössä sitä munalukkoa ostamaan, enää puuttuu vaan asentaja.. :D Jos jotain ei voi tapahtua heti, niin sitä ei sitten tehdä ollenkaan.

Anonyymi kirjoitti...

Tää ei nyt liity ollenkaan tähän postuakseen mutta...

Yks ilta kattelin kuvia 6-7 vuoden takaa IP:stä ja sä palasit mieleen :)
Muistatko meidän leikit ja niistä seuranneet riidat, molemmat ois halunnu olla Miia ;) Ja Ilari, meidän suuri rakkaus. :)
Ei olla juteltu pitkään aikaan, vaikka toi sun osote on ollut mun messengerissä aika pitkään. Toivottavasti jonain päivänä saan aikaseks sanoa sulle moi kun törmätään tai sitten ihan virtuaalisesti,kaveri. Voinhan mä sanoa vielä niin?

-Toivottavasti muistat kuka.

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Arvaa tuliko hymy huulille, kun luin kommenttis. Muistan oikein hyvin IP ajat. Ilari, love. <3 Mitäköhän sille nykyään kuuluu. :D Muistan myös joo meidän riidat, välillä suututtiin niin tulisesti, että puhevälitkin meni hetkeks. Sit taas sovittiin ja leikittiin taas. Muistatko sen lehtijutun siitä meidän esityksestä, jossa mä olin noita? :D Aah, voi niitä aikoja. :D

Tottakai vieläkin kaveriks saa sanoa. Tuu vaan juttelee, jos jossain näät, mäkin tuun, jos sut nään. ;)

-Toki muistan sut. ;)

S kirjoitti...

Täälläkin lymyää yksi kiukkupussi ;)