lauantaina, marraskuuta 08, 2008

LF uudistui (jälleen...)

Sain aikaiseksi vaihtaa vähän ulkoasua, kun joku sanoi sen olevan tarpeen. Do you like?

Vähän on jäänyt hunnigolle koko blogi, mutta niinkuin sanottu, kirjoitan kun siltä tuntuu. Mulla ei tällähetkellä ole tarjota yhtään uusia kuvia, koska kamerasta on (jälleen..) paristot loppu ja en koskaan muista ostaa niitä. Blääh, oon tylsä. Eli, kuvaton postaus.

----------
Huomasin tuossa yksi päivä, että olen muuttunut. Ja tämä muutos on iso muutos. Ainakin minulle.
Huomasin, että en enää haali materiaa (eli vaatteita, kenkiä, laukkuja tms.) enää niin paljon, kuin ennen. Tykkään toki vieläkin shoppailla ja käydä kaupoilla, mutta enää en tee kaupoista niin suuria löytöjä, että ostaisin ne. Johtuuko osaksi siitä, että olen aina PA vai siitä, että en enää ole materialisti. On todistettu, että ihminen pystyy luopumaan jostain, joka on joskus ollut tärkeä osa elämää. Tänäänkin kiersin Lindexin, Seppälän ja Jim&Jillin enkä löytänyt mitään maailmaa mullistavaa. Toki hipelöin ihania paitoja ja jopa haaremihousuja, mutta mikään ei tuntunu vievän sydäntäni niin, että se olisi pakko saada. Tuntuu, että olen nyt ihan normaali kaupoissa kiertäjä...
Olen huomannut esim. teatterin ensi-ilta viikolla, että ensinnäkään mulla ei ole enää samalla tavalla aikaa kierrellä kauppoja enkä mä tarvitse oikeasti enää yhtään mitään. Perus vaatteita toki aina; niitä nyt ei koskaan ole liikaa. Listalta löytyykin perus neuleita ja pitkähihaisia, mutta niithän ei lasketa? ;)
Mun vaate tillanne on ytkin sellainen, että tuo vaatehuone on melkein täynnä. Pärjään noilla vallan mainiosti. Toki, jos joskus kaupasta oikeasti löydän jonkun vaatteen, jonka haluan, mutten tarvitse sitä niin ostan sen. Mutta silmäni on harjaantunut siinä, mitä ostan. Olkoon vaate kuinka ihana tahansa, sen hinta on ehkä hiukan korkea tai siinä on jotain muuta "vikaa", en osta sitä, ellei se vie täysin sydäntäni.
Tänään K-Kengässä käydessäni blongasin aivan täydelliset kengät ja olisin ostanutkin ne, jos hintalapun hinta olisi ollut vaikka edes kympin pienempi. Aion palata K-Kenkään vielä joku päivä tarkistamaan, olisiko jo alennettu tuote vieläkin halvempana, koska ne kegät hipoivat täydellisyyttä. Pitkävartiset, mustat, kiilakorkoiset ja nahkaiset (ehkä aitoa nahkaa, i´m not sure) kengät saivat mieleni sekaisin. Korkoa oli suht paljon, mutta niillä oli ihana kävellä. Kuitenkin 50 euron hinta puistatti koululaisen lompakkoa ja jätin kengät hautumaan mieleeni. Palaan asiaan kuitenkin!
Oletteko te koskaan huomanneet, ettei materia olekaan enää niin ihanaa ja (elin)tärkeää?
----------
pst. maaria, paketti lähtee maanantaina! ;)

3 mielipide(ttä):

Tikkari kirjoitti...

Ulkoasu on nyt paaljon parempi kuin edellinen, hyvä!

Itsekkin olen nyt huomannut parin shoppailu kierroksen jälkeen, että olen ostanut vain yhdet housut tai jonkun muun vaatteen vain. Ennen kun taas haalin kauhiasti kaikkea vaatetta mukaani. Ehkä vain parempi kukkarolleni näin :)

Rosa kirjoitti...

tikkari : Hyvä, että on mieluinen! :)

On todellakin lompakko ystävällisempää kun on vähemmän materialisti näin nykyään. ;)

S kirjoitti...

Joo olen huomannut saman, että materia ei enää merkitse niin paljon :) Ihanaa että täällä muotiblogimaailmassa on tällaisiakin mielipiteitä :)