tiistaina, marraskuuta 04, 2008

Se on sitten marraskuu...

En voi tajuta tätä. Äsken oli vasta kesä ja kärpäset, nyt on ollut jo parin päivän ajan kylmä marraskuu. Lunta on jo kerran satanut, mutta maa ei onneksi vielä ole valkoinen. Mulla oli maanantaina matikan koe ja vähän epäilyttää miten se oikein meni.. Toisaalta, yritän vain ajatella, että se on vaan yksi koe, joka ei mun maailmaa kaada. Ylihuomenna on ranskan koe ja samalla asenteella mennään, vaikka ehkä mun pitäis vähän stressata, ei vaa huvita. En oo oikein jaksanut panostaa pukeutumiseenkaan, ihan perusta. ELi mulle ei kuulu mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Niinkuin ei aina ennenkään.

Tällä postauksella ei oikeastaan ole mitään tarkoitusta, tulin vain kertomaan hiukan kuulumisiani ja kynsilakan voittajan. Tittitidiidiiitii : mariaa! Meilaatko mulle yhteytietosi niin lakka pääse lähtemään (rosansahkoposti@hotmail.com)

Yritän ottaa neuvoistanne vaaria ja mummoa ja parannella vähän ulkoasua, sekä toteuttaa lähi aikoina toiveitanne. Niitä tulikin muutama. Kiitos kaunis kaikille! :)

0 mielipide(ttä):