tiistaina, joulukuuta 23, 2008

Aatonaatto

Mulla oli kiva päivä tänään. Näin yhtä kaveria, jonka kanssa hengattiin keskustassa muutaman -ai-niin-on-vielä-se-lahja-ostamatta- ostosten merkeissä. Kaikki tarvittavat saatiin pakettiin ajoissa. Oli kivaa. Kotona koristeltiin kuusi ja nyt alkaa olla koti joulukunnossa. Kyllä nyt kelpaa joulun tulla.

Maailman tylsin... Farkut / Vila, Paita / Veromoda

Tässä muutamia aikaisia joululahjoja, joita olen availlut ihan luvan kanssa! :

Tämä on äitipuoleltani. Huvitti hiukan, kun tuossa marraskuun puolella sanoin, että hajuvesi on niin typerä lahja, koska se, mistä toinen tykkää ei välttämättä natsaa minun mieltymyksiini. Äitipuoli oli ostanut tämän jo ennen sitä. Mutta tästä tykkään! Tuoksu on siis Lanvinin Èclat d´arpége. Ja aivan pirun vaikea saada tuolta boxista pois...

Tämän oikeastaan itse valitisin tänään. Käytiin isin kanssa Gigantissa ja olin jo päättänyt haluavani tämän. Maksoi noin 90 euroa, mutta koska tämä oli mallikappale ja ainoa mitä enää oli, tingin sen 85 euroon. ;) Ja tämä on siis Sony Ericsson T303. Takakansi on kivan "hiotun" näköinen. Aika rouhee. (Honey Junkien tartuttama sana.;) )

4 mielipide(ttä):

Anonyymi kirjoitti...

Miten ihmeessä saat ton takakannen auki? Siis että akun saa paikalleen.

Rosa kirjoitti...

Anonyymi : No ööh... Mulla ei nyt ole kännyä hollilla, mutta muistelisin, että työntämällä ylöspäin. Tai niinkun, poispäin. tajuutko mitään? :D Niin on ainakin monessa Sony Ericsonin mallissa.

Anonyymi kirjoitti...

Siis tajusin joo, mutta mulla on ihan helvetin tiukka toi takakuori!

Rosa kirjoitti...

anonyymi : Näytä sille kännykälle, mistä anonyymit on tehty! ;)